0 gebruikers (en 21 gasten bekijken dit topic.
Bijzonderheden: tweekleurige pit op het dak (wit is amber, blauw is blauw)
By firepol at 2010-05-13Dienst : Regiopolitie Rotterdam-RijnmondAfdeling/Buro : IBTSoort voertuig : BestelbusMerk : Mercedes-BenzType : 313CDI "Sprinter"Kenteken : 7-VFT-54Wagennummer : onbekendBouwjaar : 2009In dienst : 2009Bijzonderheden : voertuig wordt ingezet als manusje van alles
Niet negatief bedoelt, maar voldoet dit zo aan de nieuwe OGS richtlijnen? (dus met één blauwe flitser voorop)
Alleen nu vraag ik me af. Wat moeten schoonmakers nu met blauw? Het lijkt mij niet dat het nodig is voor als er iets met Spoéd schoongemaakt moet worden. Iemand die er meer duidelijkhijd over kan geven?
Ik ga geen nieuw topic openen voor deze containers dus:Dienst: Politie Amsterdam-AmstellandSoort voertuig: D.F.S. VoertuiginspectieOverige bijzonderheden: Voorzien van rollenbank, lichtmast, luifel en werkbank
Dienst: Politie Amsterdam-AmstellandSoort voertuig: D.F.S. VoertuiginspectieOverige bijzonderheden: Voorzien van rollenbank, lichtmast, luifel en werkbank
Zeker jij moet toch weten dat schoonmakers niet in dienstauto's rijden, laat staan eigen dienstwagens hebben...
Dit alles heeft te maken met belasting technische redenen. Voor herkenbaar voertuig hoef je geen BPM te betalen, om die reden zie een hoop voertuigen die alleen zijn van blauwe.