Politiezorg Hoek Van Holland

Auteur Topic: Politiezorg Hoek Van Holland  (gelezen 2119 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Gepost op: 8 juni 2012, 07:25:59
Mede door de Politie24 tweets vroeg ik mezelf af hoe de Politiezorg in Hoek van Holland is geregeld.Deze plaats ligt geisoleerd en toch wel op enige afstand.
Rijd hier een aparte DHV wagen,komt men vanuit Maassluis-Vlaardingen of werkt men samen met de buurregio?




Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #1 Gepost op: 8 juni 2012, 09:02:27
Of men samen werkt met de buurregio weet ik niet, maar ook bij de politie moet er binnen een bepaalde termijn een auto ter plaatse kunnen zijn. Er zal dus bijna altijd een auto in de buurt zijn om de aanrijdtijden te kunnen waarborgen.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #2 Gepost op: 8 juni 2012, 10:41:47
Hoek van Holland heeft ook een eigen bureau
Met Vriendelijke Groet.....


Peter

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #3 Gepost op: 8 juni 2012, 11:16:34
N.B. voor meldingen voor de ambulance wordt overigens wel vaak een Haagse ambulance ingeroepen omdat deze sneller ter plaatse kan zijn. Bij de politie lijkt dat niet zo te werken, gezien de strandrellen en het niet oproepen van het Haagse parate peleton, maar wachten tot de regio zelf een groep ME-ers klaar had.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4 Gepost op: 8 juni 2012, 12:26:54
Bij de politie lijkt dat niet zo te werken, gezien de strandrellen en het niet oproepen van het Haagse parate peleton, maar wachten tot de regio zelf een groep ME-ers klaar had.

Vergeet niet dat er sinds dat incident binnen politie Nederland redelijk wat dingen gewijzigd zijn....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !