Grote brand (hennepkwekerij in woning) Nassaudreef - Katwijk (ZH) 06-06-2012

Auteur Topic: Grote brand (hennepkwekerij in woning) Nassaudreef - Katwijk (ZH) 06-06-2012  (gelezen 4604 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

GLZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 949
en als jij daar als buurman woont? :o :o
ze "redden" niet de criminele activiteit. ze proberen te"redden"wat er te redden valt voor de buurman.

die bewoner is zijn woning kwijt, maar als ik het zo las woont hij er toch niet dus zal wel geen groot probleem zijn.
Ze doen op de onderste foto precies wat ik dan ook zou willen doen, de buurwoning beschermen en van buitenaf de brandende woning volpompen.


Rene

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 306
De woningen zijn overigens huurhuizen. De man het getroffen huis is sinds het uitbreken van de brand spoorloos.


Rene

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 306
Vanmiddag zijn onder begeleiding van de politie door een speciaal bedrijf de hennepresten etc. Verwijderd. Het pand was trouwens gelijk na het dichtimmeren gisterenmiddag gelijk verzegeld door de politie.


Rene

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 306
De man kon zo goed toneel spelen dat hij de avond voor de brand nog tegen een buurman had gezegd dat hij de tuin even gezellig wilde versieren voor het EK. Toen hebben ze samen nog de vlaggetjes opgehangen. Dat terwijl hij ernog nieteens woonde en de buurt van niks wist.


whyllum

  • BM, OW, BOT
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 211
Op de laatste foto kun je zien dat het kozijn van de dakkapel aan de binnenkant met gips was dichtgetimmerd. De ruit van de eerste verdieping is nog niet ingeslagen, later was goed te zien dat ook dat kozijn zo was behandeld. De rode gordijnen en de vitrage hingen als het ware in een spouw.


Rene

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 306
Op 112bollenstreek.nl staan nu vier exclusieve ingezonden fotos van de kwekerij voor en na de brand.
Ik vraag me alleen af of de 2 fotos van voor de brand wel daar zijn gemaakt.