Voer/vaartuig van de week

Auteur Topic: Voer/vaartuig van de week  (gelezen 73770 keer)

0 gebruikers (en 34 gasten bekijken dit topic.

guest1564

• Gast
Reactie #80 Gepost op: 14 maart 2005, 19:09:34
Ik ben deze week, strax komen de foto´s

guest1564

• Gast
Reactie #81 Gepost op: 14 maart 2005, 21:13:10
Hier is mijn voertuig van de week,

Het is een nieuwe mercedes vito.
Hij is vanaf september 2004 hier in Almelo in gebruik.

Hij is uitgerust met Led zwaailampen waarvan ook twee in de grille en twee in de achterklep.

Verder is er plaats voor 7 personen, 2 voorin, 5 achterin.
Er zitten pillonen, kogelwerendevesten een betonschaar en zaklampen in.
Ook zitten er opvallende hesjes in en lint en een EHBO-koffer.

Achterin zit een lederen bank, en twee uitklapbare stoeltjes en een uitklapbare tafel.

Voorin zit een mobilofoon een bedieningspaneel voor de zwaailampen etc, en een carkit voor de mobiele telefoon en een C2000 Portofoon.

De reden dat ik dit voertuig gekozen heb is omdat er weining nieuwe merecdes vito´s rijden met led zwaailampen.
En omdat ik het zelf een bijzonder mooi voertuig vind

Hieronder komen de foto´s veel plezier, en ik lees graag jullie meningen over het voertuig!

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #82 Gepost op: 14 maart 2005, 22:01:49
Hier is mijn voertuig van de week,

Het is een nieuwe mercedes vito.
Hij is vanaf september 2004 hier in Almelo in gebruik.

Hij is uitgerust met Led zwaailampen waarvan ook twee in de grille en twee in de achterklep.

Verder is er plaats voor 7 personen, 2 voorin, 5 achterin.
Er zitten pillonen, kogelwerendevesten een betonschaar en zaklampen in.
Ook zitten er opvallende hesjes in en lint en een EHBO-koffer.

Achterin zit een lederen bank, en twee uitklapbare stoeltjes en een uitklapbare tafel.

Voorin zit een mobilofoon een bedieningspaneel voor de zwaailampen etc, en een carkit voor de mobiele telefoon en een C2000 Portofoon.

De reden dat ik dit voertuig gekozen heb is omdat er weining nieuwe merecdes vito´s rijden met led zwaailampen.
En omdat ik het zelf een bijzonder mooi voertuig vind

Hieronder komen de foto´s veel plezier, en ik lees graag jullie meningen over het voertuig!

Mooi voertuig om te zien
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

firemanr

• Gast
Reactie #83 Gepost op: 15 maart 2005, 15:30:31
Heb wel een vergrootglas nodig, maar wat ik ervan zie, ziet er leuk uit.... ;D ;D

Martijn de Vries

• Senior gebruiker
Reactie #84 Gepost op: 15 maart 2005, 15:44:23
Heb wel een vergrootglas nodig, maar wat ik ervan zie, ziet er leuk uit.... ;D ;D
jah idd dat viel mij ook op,
maar verder wel een mooi voertuig maar om het echt wat beter te kunnen beoordelen moet ik wel wat grotere foto's hebben ;) :) :D

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #85 Gepost op: 15 maart 2005, 15:53:12
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

limboke

• Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #86 Gepost op: 15 maart 2005, 15:55:25
Ik vind hem schitterend bij ons in Zuid Limburg gaan ze er ook mee beginnen i.p.v de VW busjes T5.

jwpots

• Gast
Reactie #87 Gepost op: 16 maart 2005, 11:06:31
Jah dat zou ik doen, maar niemand wilt  :-\  :P

Beste mensen, ik zag dat er weer een discussie was over het doorgeven van het "stokje" van voertuig van de week. Robin schrijft van "Jah dat zou ik doen, maar niemand wilt". Ik heb even teruggekeken in de berichten, maar Robin geeft NERGENS het "stokje" door aan een volgende. Om alle misverstanden te voorkomen zouden we het zo moeten regelen:

De persoon die het stokje doorgegeven krijgt voor het volgende voertuig van de week die wijst bij plaatsing van zijn voertuig van de week direct de volgende persoon aan voor na hem. Heeft die persoon de hele week de tijd om te denken welk voertuig hij zal plaatsen. Heb je ook geen discussie meer wie de volgende is en dat er een ander zich opoffert om een foto te plaatsen "omdat er niemand wil".

Groet
Johan

guest1564

• Gast
Reactie #88 Gepost op: 16 maart 2005, 12:02:27

ja ik snap er niets van, ze zijn veel grootter op mijn site en daar heb ik ze vanaf gehaald ???
Mensen als juliie groottere foto´s willen reageer maar even via de PM!!

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #89 Gepost op: 16 maart 2005, 21:46:24
ja ik snap er niets van, ze zijn veel grootter op mijn site en daar heb ik ze vanaf gehaald ???
Mensen als juliie groottere foto´s willen reageer maar even via de PM!!

Zo klein zijn ze niet hoor, valt best mee. Laat ze maar!
En daarbij, de grootte doet er niet toe 8) .

Henk