0 gebruikers (en 50 gasten bekijken dit topic.
Ik meen dat er in het begin van deze topic is vermeld dat er op ZONDAG een nieuw voertuig van de week geplaatst zou worden. Dus Lars had het stokje allang door moeten geven aan een volgende. Dus Lars, WIE HEEFT VAN JOU HET STOKJE GEKREGEN En zoals ik al eerder heb vermeld, als de nieuwe plaatser van het voertuig van de week gelijk vermeld wie de volgende is voor week nummer 13 [week na het [paasweekend] zijn we voortaan ook daar vanafGroetJohan
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=6423.0 Staat een lijstje!!!Voordat je alles op mij af begint te schuiven!Eerst even lezen, dan graag oordelen.Groet Lars
Dat lijstje is er afgelopen week "tussengeperst" want toen ik 14 maart reageerde dat er weer een discussie was over het "stokje" stond dat lijstje er nog niet. Het vorige lijstje wat er stond is allang afgehandeld en degene die een voertuig plaatst van de week verzuimd in mijn ogen gewoon een volgende aan te wijzen. Want ook nu is er verzuimd om een nieuwe persoon aan te wijzen voor week 13 zoals ik 14 maart ook voorstelde. Daar stelde ik voor om degene die zondags een voertuig plaatst dat diegene ook gelijk de volgende aanwijst. Heeft diegene heel de week de tijd om te bedenken welk voertuig hij zal plaatsen. Maar we moeten wel bij de les blijven en niet de kluit belazeren, want daar houd ik helemaal niet van. Sorry jongens, maar ik moest dit even kwijt want ik ben dit een beetje zat.GroetJohan
het punt is dat er (bijna) niemand wil,maar goed nu echt weer back to the topic
Goed.Ik ga wel zodra ik mag Ik zal komende zondagavond een nieuw voertuig laten zien.