Chauffeur worden Met een BK-Diploma?

Auteur Topic: Chauffeur worden Met een BK-Diploma?  (gelezen 6038 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Karim

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 1 maart 2006, 23:16:25
DMH is Dringende medische Hulpverlening en ik ben helemaal geen prutsertje hoor ik kan je enkelle namen voorleggen van spoedartsen die dat zullen beamen en dat het zo in Belgie aan toe gaat dat ergert me ook maar ik kan er niets aan doen he dat ik in het verkeerde land geboren ben.
Waarom denk je andres dat ik mijn werkveld wil verplaatsen naar Nederland?  :o
We zijn in de firma waar ik werk van de dertig persooneelsleden drie die dat klinivervoer mogen verzekeren.
Elk transport wordt begeleid door een verpleegkundigen en Arts en het is meer dan aleen maar rijden met een ziekenwagentje hoor !!!!!!!!!!!!!!

Je hoeft niet zo opgefokt te reageren hoor, ik heb jou of jou firma toch niet aangevallen en ik zeg nergens dat jij 'n prutser bent.
Ik zeg alleen dat veel nederlandse diensten niet zo onder in indruk zijn van belgische privediensten omdat daar bijna geen regels zijn.

Overigens wordt de afkorting DMH normaal alleen gebruikt voor "Directeur Medische Hulpverlening", die bij 'n MIP (Medisch Interventieplan) terplaatse komt.

De opleiding voor de 100 badge is DGH.  ;)


Siegie

  • Ambulancier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
Reactie #21 Gepost op: 2 maart 2006, 06:34:47
Sorry voor mijn reactie maar bij ons in Belgie is er al genoeg met scherp geschoten naar de private diensten,ikzelf ben  werknemer.
DMH is wel werkelijk de opleiding Ambulancier voor niet 100 personeel.

vele gr
Siegie
Ambulancier ambulancedienst Turnhout


Karim

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 2 maart 2006, 11:58:14
Sorry voor mijn reactie maar bij ons in Belgie is er al genoeg met scherp geschoten naar de private diensten,ikzelf ben  werknemer.
DMH is wel werkelijk de opleiding Ambulancier voor niet 100 personeel.

vele gr
Siegie

Is dat 'n opleiding van 't rode kruis dan ?

Ik werk namelijk ook af en toe in Belgie, zowel bij 'n privedienst als op de 100  ;)

Voor meer info omtrend de DMH en de Belgische rampengeneeskunde kan je trouwens ook hier eens kijken.