Chauffeur worden

Auteur Topic: Chauffeur worden  (gelezen 10192 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Grevelink

  • Gast
Reactie #30 Gepost op: 7 juni 2005, 21:52:18
Ik ben ook bezig om ambu chauffeur te worden . En ik weet al wel dat je bij de meeste ambulance bedrijven ook c en e rijbewijs moet hebben. Zelf heb ik het ehbo diploma en reanimatieaantekening ook in het bezit. Je zou ook op suzanne,s weblog kunnen kijken via ambulance.startpagina.nl daar staat ook precies beschreven wat je moet doen. groeten ambu lover.


Bart S

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 7 juni 2005, 22:24:23
Je zou ook op suzanne,s weblog kunnen kijken via ambulance.startpagina.nl daar staat ook precies beschreven wat je moet doen.
Als je Suzanne Leonis bedoeld, die is al een tijdje gestopt met loggen. Helaas.

Groetjes,

Bart


Dennis Grevelink

  • Gast
Reactie #32 Gepost op: 15 juni 2005, 18:50:16
dat is jammer. Het was een leuke site.


c-mon

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 21 juni 2005, 15:25:23
best wel ja


marinus

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 17 juli 2005, 14:56:42
Wie weet waar ik een spoedopleiding ehbo+reanimatie kan doen in noord holland?? Ik wil namelijk graag ambulance chauffeur worden maar moet nog beginnen met alles!! nog tips??Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Ben 21 jaar hoop dat dat niet te jong is!!


Bart S

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 17 juli 2005, 19:30:16
De "gewone" EHBO en reanimatie opleiding kan je volgen bij de plaatselijke EHBO vereniging. Maar waarom een spoedopleiding? Voor het vak zijn doorgaans behoorlijke wachtlijsten. Verder is een dosis relevante rijervaring vaak ook gewenst, dus misschien zou je nog een paar jaartjes geduld moeten hebben...

In ieder geval heel veel succes alvast,

Bart


seh/ic broeder

  • (alg.) Verpleegkundige Spoedeisende Hulp en Ambulancezorg Belgie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 862
  • Alles komt goed !
Reactie #36 Gepost op: 21 juli 2005, 11:22:19
Ik heb zelf een opstapcursus (Chauffeur) gedaan via een Med. uitzendbureau en zodoende bij diverse ambulance diensten in aan het vallen.

Erg leerzaam en leuk om in diverse keukens een kijkje te mogen nemen.

Als mensen interesse hebben in deze cursus , mail me dan. Leg ik het verder uit. Vind het niet zo netjes hier reclame te lopen maken, hehehe.


Sander Koelman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 189
  • -ALPHA- DHR KOELMAN GRAAG TEL. CONTACT MET DE KAZE
Reactie #37 Gepost op: 10 februari 2006, 22:53:45
Kun je als leek zijnde ook zo n SOSA-opleiding beginnen? En wie weet eventueel hoe, wat en waar. En wat zijn de kosten?

Groeten


Karim

  • Gast
Reactie #38 Gepost op: 10 februari 2006, 23:12:30
Kun je als leek zijnde ook zo n SOSA-opleiding beginnen? En wie weet eventueel hoe, wat en waar. En wat zijn de kosten?

Groeten

Waarom reageren in zo'n oud topic...  ???

En als je ff had gekeken op de ambulance pagina had je gezien dat daar al 'n topic over was, en daar vind je ook 't antwoord op je vraag.

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=11649.0