Minister maant politie tot grotere snelheid (aanrijtijden)

Auteur Topic: Minister maant politie tot grotere snelheid (aanrijtijden)  (gelezen 47712 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #140 Gepost op: 2 juni 2013, 21:26:33
Citaat van: Jerommeke link=msg=1168908 date=1370169632
Ik verwacht nog steeds dat men vandaag of morgen een grote (landelijke?) ''test'' gaat starten met EenMansSurveillance...
Zelfde personeel, grotere reikwijdte en meer (''zichtbaar'') blauw op straat.
In het district waar ik werk is EMS zo goed als uitgevonden. Hier wordt dan ook al jaren EMS gereden. Dit is uiteraard aan diverse regels gebonden, maar werkt tot op heden goed. Uiteindelijk is het geen wenselijke situatie, maar je moet wat...


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #141 Gepost op: 3 juni 2013, 16:16:33
Citaat van: Jerommeke link=msg=1168930 date=1370173289
Gezeur? De minister / verantwoordelijken zien kennelijk niet hoe weinig politie er maar op straat is... Het enige waar ze naar kijken is meetbare resultaten (aantal gevangen boeven, aantal aangiften én aanrijdtijden). Helaas linken ze het een en ander kennelijk niet aan elkaar  ??? ::)

Ik bedoelde uiteraard ook het gezeur van de minister/verantwoordelijken en de pers.


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #142 Gepost op: 4 juni 2013, 20:00:08
EMS gaat bij ons niet lukken daar hebben we te weinig auto's voor....  >:D
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #143 Gepost op: 4 juni 2013, 20:46:13
EMS kan ook op de fiets  :D
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #144 Gepost op: 5 juni 2013, 00:36:36
Niet in mijn gebied ;D


p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****