Tuurlijk, en die heb je ook echt nodig in de wijksurveillance. Mijn hemel, is er helemaal geen crativiteit in het korps? Alleen bezwaren zien en nooit oplossingen? Ik beging nu te begrijpen waarom er zoveel problemen zijn.
Er zal toch uitrusting gemonteerd moeten worden op die motor, en indien nodig wil je ook blauw/blauw of herrie aan kunnen zetten, maar dan moet het er wel opzitten.
20% oplossingspercentage en alleen op een motor van 45k willen zitten? In mijn wijk rijden ze echt op lichte motorfietsjes van 5-10k hoor.
Laat eens zien waar je een degelijke en nieuwe motorfiets koopt voor €5000, laat eens een betrouwbare bron zien. Een beetje instap naked bike begint ergens bij €6500-7000 euro, en dat is een kale motorfiets (ex afleverkosten etc) en ex ombouw politiemotor (blauw/blauw, herrie etc) maar tegen de tijd dat al die zaken erop zitten zit je al ruimschoots boven de €10.000, kortom de bedragen die je noemt zijn uit de lucht gegrepend.
De motoren waar jij het over hebt, zijn waarschijnlijk tweedehands motoren of lichte motoren, al deze gevallen zijn niet geschikt voor het politiewerk.