Dat er nog tijd te behalen valt in de doorschakeling ben ik met je eens, maar men zal toch moeten vragen of je hulp van de brandweer, politie of ambulance nodig hebt.
Met de vorige poster ben ik het eens. Vandaag had ik een praktijk gevalletje op weg naar men werk, rij langs een ongeval en aangezien het midden op het knp gebeurde 112 gebelt. Omdat dit mobiel gebeurde krijg ik driebergen aan de lijn:
"KLPD alarmcentrale, wie wilt u hebben, politie ambu of brandweer"
"politie, gaat om de A27 knp rijnsweerd"
"oke" (periode van 5 tot 10 sec stil) "ik ga u doorverbinden met het KLPD"
toen nog zeker 10 keer de telefoon over horen gaan voordat er werd opgenomen, wat is er moeilijk om dan direct de melding op te nemen? Dit was een ongeval zonder gewonden voor zover ik kon zien en begreep later dat er al een melding was aangemaakt maar toch. Ben je al wel 2 min verder voodat je daarwerkelijk je melding kan doen, en nu weet ik nog wel hoe het werkt maar een derde persoon die zal zich minder houden in zo'n situatie waardoor het nog langer kan duren.
We zijn toch allemaal 1 politie, waarom niet linken met elkaar. Maar ja het is de overheid en heb het binnen mijn organisatie ook, we zijn 1 maar wel allemaal eigen eilandjes