Die veelheid van verkeer valt nogal mee 's nachts. dus geluid is niet nodig. Deze ervaring in eigen gemeente uit mijn beveiligingstijd mobiele surveillance, dus zonder herrie kan het ook om 01.30u. Je wordt gewoon brutaal uit je slaap getetterd.
Denk eraan om de gemeente er eens op aan te schrijven. Met blauw alleen komen ze ook wel door die 3 auto's die ge hier tegenkomt. Hoewel blauw alleen geen voorrang geeft is het wel zo fatsoenlijk ze die voorrang te verlenen, tenminste zou ik doen. Misschien moet de wet ff aangepast worden ervoor om ze toch die prioriteit te geven. Kan ik tenminste doorslapen, zzzzzzzz !!!
Ik ben het met je eens dat alleen blauw ook voorrang zo moeten geven, en dat dat oin de wet geregeld zou moeten worden. Maar dat is niet zo, en juist door klagers is de regeling OGS er gekomen. Nu moeten we juist met of zonder OGS rijden, want anders zijn we een gewoon voertuig.
En dat gezegd hebbende: ik vindt het lichtelijk egoïstisch om te zeggen dat je last hebt van de sirenes en dat je daardoor niet kan slapen. Misschien dat die collega's wel met spoed rijden om iemand anders te gaan helpen
Moet dat slachtoffer dan maar langer wachten omdat jij last hebt van de sirene??
Rijden ze door rood zonder OGS is het niet goed en zal dat wel zijn omdat de patat koud wordt, rijden ze alleen met blauw is dat niet goed want dat is niet volgens de regels en rijden ze met OGS is het ook niet goed want dan kunnen we niet slapen. Heel vervelend dit soort egoïsme
.
Misschien moet je een brief naar de gemeente sturen en klagen over al die misdadigers die rond lopen, huizen die afbranden en zieke mensen die er zijn. Want als dat allemaal weg is, rijden wij niet meer met OGS.
Dat beloof ik je