Eemnes Blaricum Laren

Auteur Topic: Eemnes Blaricum Laren  (gelezen 1845 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Heidebrandje

  • Gast
Gepost op: 20 februari 2005, 18:13:25
Ik word net gebeld dat de brandweer van Eemnes Laren Blaricum door Laren rijden met diverse wagens met sirene's wie weet wat er aan de hand is ????




janneman82

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 20 februari 2005, 18:50:33
hmm heb geen alarmering gehoord voor laren of blaricum, er was wel een alarmering voor huizen maar dit betrof loosalarm :D :D, maar mischien weet peter71 er meer van ::)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #2 Gepost op: 20 februari 2005, 19:44:08
jaaaaaa,ik weet daar veel meer van ;D ;D ;D ;D
Er is een lid van de brandweer Laren 55 jaar geworden de FLOgerechtigte leeftijd,aangezien hij altijd meehelpt met het oefenen van de wedstijdploegen van Laren en sinds kort ook Eemnes.Zijn dus de ploegen van laren,Blaricum en Eemnes bij hem op verjaarsvisite geweest,en zijn straat met prio1 ingereden alles in overleg uiteraard.het was beregezellig  ;D ;)


ajax

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 20 februari 2005, 20:00:09
jaaaaaa,ik weet daar veel meer van ;D ;D ;D ;D
Er is een lid van de brandweer Laren 55 jaar geworden de FLOgerechtigte leeftijd,aangezien hij altijd meehelpt met het oefenen van de wedstijdploegen van Laren en sinds kort ook Eemnes.Zijn dus de ploegen van laren,Blaricum en Eemnes bij hem op verjaarsvisite geweest,en zijn straat met prio1 ingereden alles in overleg uiteraard.het was beregezellig  ;D ;)

Ja was erg gezellig ik was er ook helaas had ik dienst en chaufeur dus geen biertje voor mij maar een cola was ook goed hoor. Was een gezellig samen zijn met de brandweer Eemens en Blaricum of zoals de brandweer commandt zei de BEL Korpsen. Dat met prio 1 zijn straat in rijden was netjes gemeld aan de AC trouwens. Herman blijft nog wel 1 jaar bij de brandweer maar niet meer als BVD maar als manschap


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #4 Gepost op: 20 februari 2005, 20:01:19
Ja was erg gezellig ik was er ook helaas had ik dienst en chaufeur dus geen biertje voor mij maar een cola was ook goed hoor. Was een gezellig samen zijn met de brandweer Eemens en Blaricum of zoals de brandweer commandt zei de BEL Korpsen. Dat met prio 1 zijn straat in rijden was netjes gemeld aan de AC trouwens. Herman blijft nog wel 1 jaar bij de brandweer maar niet meer als BVD maar als manschap
kheb jouw pilsje maar genomen  ;) ;D ;D


ajax

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 20 februari 2005, 20:04:05
kheb jouw pilsje maar genomen  ;) ;D ;D

Ik hoop dat hij je gesmaakt heeft ;D :D ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #6 Gepost op: 20 februari 2005, 20:09:02
Ik hoop dat hij je gesmaakt heeft ;D :D ;)
maak je maar geen zorgen  ;)


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #7 Gepost op: 20 februari 2005, 20:12:14
kheb jouw pilsje maar genomen  ;) ;D ;D
Ut zal weer is niet zo zijn ;D