Als het onderzoek dat hier gevoerd wordt bij voorbaat al een uitkomst heeft, betreft het een schijnonderzoek
En waar baseer jij op dat het onderzoek bij voorbaat al een uitkomst heeft?
en is er dringend nood aan een onafhankelijke instelling die op objectieve wijze burgerklachten verwerkt (cfr. de ombudsdienst).
En die heeft een eigen onderzoek aangekondigt
Grappig hoe je probeert vast te houden aan de stelling dat er 'niets aan de hand is',
Ik hou mij helemaal niet vast aan de steling "niets aan de hand". Ik laat het (be)oordelen van de situatie over aan de instanties die er over gaan.
Maar omdat die mening niet overeenkomt met de jouwe, is ze plots 'onverstandig' en 'ongelukkig', en als een conclusie niet dezelfde is als de jouwe is ze 'verkeerd'.
Nee, ik zeg dat zij vanuit haar functie er geen kwalificaties aan had moeten geven. Een kwalificatie als "schokkend" vind ik net zo overstandig en ongelukkig als wanneer zij bijvoorbeeld de kwalificatie "niets aan de hand" er aan had gegeven.
ik heb ook enkel het filmpje gezien maar ik geloof domweg niet dat een agente zomaar begint te trappen.
Het lijkt mij ook onwaarschijnlijk, maar ook dit mag je in het onderzoek niet uitsluiten.
Als die man niets zou hebben gedaan waarom is hij dan gepepperd? :|
En ook dit kan en mag je bij voorbaat niet uitsluiten. Zover ik het begrijp, lopen de verklaringen van getuigen die (zeggen te) hebben gezien wat er plaatsvond voor de start van dit flmpje nogal uiteen, van "hij deed helemaal niets" tot "hij was zeer agressief".
Zijn zat dienders die over de schreef gaan en een hoop daarvan komt er ongestraft mee weg.
En hoe kom jij aan deze weetenschap?