Agente juist gehandeld bij aanhouding dronken man Riederlaan - Rotterdam 17-06-2012

Auteur Topic: Agente juist gehandeld bij aanhouding dronken man Riederlaan - Rotterdam 17-06-2012  (gelezen 41588 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Wat bedoel je nu precies? Ik probeer me voor te stellen hoe je knietjes of trappen geeft terwijl je op iemand zit, maar zo lenig ben ik niet. Dus je bedoelt n.a.w. wat anders..?


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Ik prijs mij rijk om in een land te wonen waar dergelijke acties van de politie - al dan niet terecht - tenminste kennelijk nog nieuws is.  ;)
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


TuttebelXL

  • Zoekende
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
Ik prijs mij rijk om in een land te wonen waar dergelijke acties van de politie - al dan niet terecht - tenminste kennelijk nog nieuws is.  ;)

 :D :D

Hoe ook, ik vind het dubieus dat de media als een stel bloedhonden op een half filmpje duikt. Het onderzoek is nog gaande. Het is toch zot dat er zoveel aandacht aan wordt besteed en dat politici dit nieuws gebruiken ten behoeve van hun campange? Bron:geweldtegendepolitie.nl

Als er een agent wordt geschopt en of geslagen dan hoor je daar bijna niemand over. In elk geval verschijnen dergelijke berichten niet op het journaal. Op Twitter is het een wars van rare berichten jegens deze agente. Terecht werd al opgemerkt dat zij door de politiek en de media aan de schandpaal wordt gehangen.

Er zijn landen waar dit de normaalste zaak van de wereld is, dat er zo met arrestanten wordt omgegaan. Gelukkig is dit niet zo in Nederland maar al die ophef.... kennelijk moeten die mediamannetjes hun oranjeverdriet botvieren  :-X


sylvester1986

  • Gast
Wat bedoel je nu precies? Ik probeer me voor te stellen hoe je knietjes of trappen geeft terwijl je op iemand zit, maar zo lenig ben ik niet. Dus je bedoelt n.a.w. wat anders..?
Misschien is zitten niet het juiste woord, maar net na de trap in zijn kruis (zo zie ik dat) geeft ze een knietje/trap terwijl hij in elkaar zakt.


Vigilant

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 830
Toch vreemde manier van aanhouden. Ze gaat frontaal op hem, voor het zelfde geld valt 'ie haar op die manier aan.

Ik ga afwachten wat het hele verhaal is.


En neen, ben niet zomaar tegen de politie, heb me namelijk al 2x moe gemaakt om hun te helpen.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Ik heb geen mening.

Ik wacht de lezing van de regio wel af.


sylvester1986

  • Gast
Ik heb wel een mening, maar die zal ik in het vervolg proberen af te stellen op de meerderheid, want als je een negatieve mening over de politie hebt, dan....
Bam, lekker oordelen over agenten zonder de aanleiding te kennen.
Oordelen is sowieso lastig omdat we de situatie ervoor niet op beeld hebben.
Tjongejonge... Willen sommige mensen hun mening gewoon op www.telegraaf.nl plaatsen? Daar valt het niet zo op...
Politieagenten weten blijkbaar alles... :-X
www.kombijdepolitie.nl
We zoeken nog mensen die weten hoe het werkt!  O0
Ben je een meebruller als je, zoals genoemd, een negatieve mening hebt.
Op diverse nieuwssites heb je meebrullers / beste stuurlui, dat weten we. Maar op het hulpverleningsforum is het toch altijd weer (extra) een doorn in het oog. O0
Maar de politie de hemel in prijzen, kan blijkbaar wel aan de hand van hetzelfde fragment en dan ben je blijkbaar geen meebruller.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Da's zeker ook een reden om geen mening te hebben.

Alle voor en tegen reaguurders maken allemaal 1 fout.
Nadenken over wat je ziet is niet het probleem.
Wel er conclusies aan verbinden. Zonder dat je het complete plaatje hebt.

En daar heb ik een woord voor: kortzichtig.

Here endeth the lesson.


Vider

  • NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 493
Ik heb geen mening.
Ik wacht de lezing van de regio wel af.
Ik heb wel een mening, maar ik wacht ook het onderzoek af.
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Ik heb wel een mening, maar die zal ik in het vervolg proberen af te stellen op de meerderheid, want als je een negatieve mening over de politie hebt, dan....
Volgens mij zie je dat verkeerd. Iedereen mag een negatieve mening hebben over de politie, alleen om nou een negatieve mening te hebben naar aanleiding van een filmpje dat niet het hele voorval laat zien, is in iedergeval 'uitzonderlijk' en 'knap' te noemen.

Tuurlijk; als het hele voorval (dus van aankomst politie en niet van halverwege) bekend is en je hebt dan nog een negatieve mening; dan is deze in ieder geval gefundeerd. Maar als achteraf blijkt dat deze dronken man nog met 2 glazen flessen naar de agenten heeft gegooid en ze enkele keren naar de keel heeft willen grijpen... Ik wacht in ieder geval op meer duidelijkheid voor dat ik over dit voorval een gefundeerde uitspraak kan doen  ::)