En wederom een handhaver die elke vorm van discussie probeert te stoppen, want van de politie blijf je af. Positieve reacties mogen, maar negatieve reacties worden platgebombardeerd met stellingen dat men er niets van weet en dus niet over mag praten.
Edit: waarom niet gelijk een slotje, tot het onderzoek is afgerond. Krijg je ook geen negatieve reacties, hooguit over het onderzoek.
1 van de uitgangspunten van dit forum is, volgens mij, nu juist om discussie mogelijk te maken. Discussie voeren is wat anders dan een one-liner op een forum gooien, zoals in sommige posts in dit topic gebeurd. Discussie is een uitwisseling van argumenten, gebaseerd op feiten, met respect voor de mening en argumenten van een ander.
Een andere uitgangspunt is dat er niet gespeculeerd wordt over incidenten, en in mijn ogen geld dat niet alleen voor het "incidenten" deel maar voor heel het forum. Volgens mij wijzen de meeste "handhavers" er juist op dat veel mensen nu al speculeren over dit incident, terwijl belangrijke feiten nog niet bekend zijn.
Bovenstaande uitgangspunten lees ik ook terug in de post van dielangemotormuis, bovendien heeft hij het over meningen in het algemeen (positief of negatief). Dus ik kan me niet vinden in je stelling "wederom een handhaver die elke vorm van discussie probeert te stoppen, want van de politie blijf je af".
Ik ben er van overtuigd dat er nog genoeg discussie komt als de meeste belangrijke feiten wel bekend zijn. Kijk ook maar in het archief naar andere incidenten waarbij politie optreden ter discussie wordt gesteld of algemene topics (zoals de vele OGS discussies...).