Gewoon niet doen, Indien er incidenten zijn roepen de standwachten de politie er maar bij.
Precies zoals eerder is geschreven; Schoenmaker hou je bij je leest......
Als het druk is zijn er of te weinig Standwachten en/of politie in de buurt.....
Helemaal mee eens: schoenmaker blijf bij je leest!
Naar mijn idee komt deze roep alleen maar voort uit het feit dat er niet van alle disciplines genoeg schoenmakers zijn
Ik heb het op dit forum al eens eerder geroepen, maar als ik als er als strandwacht van op aan kan dat er bij gezeik een agent of boa mij binnen enkele minuten komt steunen, dan zou het nooit in me opkomen om zelf boa te willen zijn. Dit komt echt voort uit de frustratie dat je niks kunt, maar dat de schoenmaker die het zou moeten doen ook niet thuis geeft....
Wij hebben als Reddingsbrigade dit jaar voor het eerst 'nee' gezegd tegen een evenementenbewaking. Dit feest op een strandbad leverde onze mensen de vorige 2 edities een onveilig gevoel op (bleef bij mondeling bedreiging, maar wel serieus) en er was geen bewaking, boa of politie beschikbaar. We hebben er bij de gemeente op aangedrongen dat zij dit regelen/eisen van de organisatie, maar geen gehoor gevonden. Wij komen nu niet, er is ook geen beveiliging, boa of politie, maar het feest gaat door met toestemming van de gemeente.
Ik wil daar geen politieagentje spelen, maar om veilig de veiligheid te kunnen garanderen moeten er dan wel mensen zijn die dat wel willen en kunnen...