GRIP 1 Hulpverlening (ongeval persoon met trein) Rose Spoorstraat - Rotterdam 21-06-2012

Auteur Topic: GRIP 1 Hulpverlening (ongeval persoon met trein) Rose Spoorstraat - Rotterdam 21-06-2012  (gelezen 7409 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Evert25

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 291
  • 112 daar red je levens mee
Ik heb beide foto's van beide incidenten onder ogen gezien en ik ben er best van geschrokken wat een trein met je lichaam doet
Ik denk dat je er weinig aan kan doen want iedereen heeft een telefoon met internet en dan gaat het heel snel
Ik heb zo het idee dat de gene er geen besef van hebben gehad wat dit voor inpact het kan hebben.


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Ik heb beide foto's van beide incidenten onder ogen gezien en ik ben er best van geschrokken wat een trein met je lichaam doet
Ik denk dat je er weinig aan kan doen want iedereen heeft een telefoon met internet en dan gaat het heel snel
Ik heb zo het idee dat de gene er geen besef van hebben gehad wat dit voor inpact het kan hebben.

Zonder op details in te gaan, maar ik heb in de afgelopen anderhalf jaar drie treinspringers in Den Dolder meegemaakt en één in Bilthoven, waardoor de trein in Den Dolder gereinigd moest worden: het is vooral een kwestie van de plek waar de persoon geraakt wordt door de trein en afhankelijk daarvan geeft het veel of wat minder rotzooi. Het blijft echter een zeer effectief, maar vooral zeer traumatiserend middel voor 'toeschouwers' om een leven te beëindigen.........  :-\
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding