Helemaal mee eens!
Ook wel heel ironisch, mensen die iemand op respectloze wijze respectloos durven te noemen omdat ze een foto van iemand plaatste die geen respect voor de samenleving en zijn medemensen heeft....
De discussie over de verharding van de maatschappij en het heftiger worden van internet (hoewel offtopic) vind ik overtrokken. Sinds 1996 bestaat de site rotten.com al, en dat was destijds ook best wel populair vanwege de simpelweg gore inhoud.
True....
Rotten.com is natuurlijk minder erg omdat niemand de website kent en/of de beelden die daar voorbij komen een ver van mijn bed show is....
Mensen kunnen zich er beter niet aan ergeren, ik zou bijna schijven; Het is gewoon verspilde energie en het hoort er inmiddels gewoon bij.
Internet heeft heel veel voordelen gebracht, maar ook de mogelijkheid om door iedereen te plaatsen wat hij/zij wil. Bovendien waarom zou je een foto van een slachttoffer niet mogen plaatsen? zolang de persoon/slachtoffer/lichamelijk overschot niet direct herkenbaar is (was in dit geval zo) er niets mis. sterker het wetboek geeft niet eens de mogelijkheid om alleen hier op te vervolgen als ik me niet vergis.