Dit zou een noodgeval Kunnen worden als de fietsen zouden zijn gevallen en iemand die er achter rijdt wijkt uit. Dus het gebruik van de vluchtstrook is hier gerechtvaardigd.
Ja/nee, als de fietsen echt los zouden staan of op het punt van vallen ja. Maar hier gingen de fietsen alleen maar heen en weer volgens diverse artikelen, dus is het nee.
an is er 1 oplossing een inhaalverbod waarbij ik dan wel moet zeggen dat het wel irritant is om achter zo'n kraanwagen die 65 rijdt te moeten blijven hangen.
Het probleem is als een inhaal verbod nu al niet werkt dan gaat ie dan ook niet werken. Ja er zijn genoeg chauffeurs die zich aan het inhaalverbod houden, net zoveel als er voor. Er zijn onderzoeken dat het gedrag niet is veranderd, de chauffeur die al niet inhaalde en zijn snelheid aanpaste doet dat nu nog steeds.
Oplossing is om te verplichten dat een voertuig die geen 80 rijdt elke op en afrit te laten nemen en over de parkeerplaatsen te laten rijden.
Je zal daar maar staan slapen, de hele nacht die zware voertuigen vol gas langs je heen ( want dat doet men nu ook bij file's ) doe je geen oog dicht.
En wat denk je van spelende kinderen van mensen die een dagje uit zijn? Ik houd nu soms mijn hart al vast als ik zie hoe hard de heren chauffeurs een parkeerplaats op rijden.