Debat op 2: Politie in de hoek waar de klappen vallen - NED2 20.15u 30 juni

Auteur Topic: Debat op 2: Politie in de hoek waar de klappen vallen - NED2 20.15u 30 juni  (gelezen 3387 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

C337

• Senior gebruiker
En dat bepaald hij?

Ik neem die site even serieus als het Polen-meldpunt.

C337

• Senior gebruiker

Boogje

• Forum gebruiker
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Honderd meldingen bij meldpunt politiegeweld
HILVERSUM - Bij het meldpunt voor politiegeweld zijn de afgelopen anderhalve week 103 meldingen binnengekomen.
Dat zei Arno Bonte, fractievoorzitter van GroenLinks in Rotterdam en initiatiefnemer van het meldpunt, zaterdagavond in het tv-programma Debat op 2.
In zeker 15 gevallen gaat het om buitensporig en onnodig geweld van politiemensen tegen burgers die al in de boeien zijn geslagen of geen verzet meer plegen, zo liet hij in een toelichting weten. De meeste van de 103 meldingen gaan over incidenten van het afgelopen halfjaar.
Bonte heropende het meldpunt na het verschijnen van een filmpje op YouTube van een Rotterdamse agente die een dronken arrestant meerdere keren schopt.
http://www.nu.nl/binnenland/2848717/honderd-meldingen-bij-meldpunt-politiegeweld.html?utm_source=twitter&utm_medium=socialmedia&utm_campaign=nunl_twitter
Ik stel hierbij voor om het spreekwoord te veranderen in :
Hij kwam Bonte en Blauw uit de strijd.
BTW Ik erger mij groen en geel aan die man, want hij kan geen zwart van wit onderscheiden.....
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl