kameradenhulp franse gemeentelijke politie

Auteur Topic: kameradenhulp franse gemeentelijke politie  (gelezen 1605 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Gepost op: 31 juli 2005, 13:11:39
Op de snelweg stond een politiebus met een lege accu en kon dus niet meer starten. Voor hem stond een zelfde busje die het wel deed.

Gestrande agent stap uit en gaat het verkeer regelen zodat het eerste bus achteruit achter zijn bus gereden kon worden.
Vervolgens stapte hij weer in en het andere busje reed heel zachtjes vooruit totdat ze bumper tegen bumper stonden. En waar ik al bang voor was gebeurde. Het eerste busje werd opgeduwd door het tweede busje.

Ik kon niet meer zien of het ging om aan te duwen of om hem naar een afrit iets verder op te duwen.




Pim de Ruijter

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 31 juli 2005, 17:59:39
Hihi, ik kan het me helemaal voorstellen  :laugh:!
Op z'n frans, zullen we maar zeggen.


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #2 Gepost op: 31 juli 2005, 23:19:40
Over gestrande politie auto's gesproken.
In italië waar ik op vakantie was, zag ik een politie auto op de weg staan, in het dorp. Het verbaasde mij  dat zij daar zo ongelukkig stonden. Vrij gauw stapte de vrouwelijke agente achter het stuur en de mannelijke agent kon de auto gaan duwen naar een plek waar zij wat veiliger stonden.  ;D Jammer dat ik op dat moment mijn fototoestel niet bij mij had.


Sven

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 1 augustus 2005, 15:35:56
Zo heb ik eens met een dienstauto van de KMar met pech gestaan midden in Brussel. De Federale Politie kwam al snel even kijken. Uiteraard zagen ze dat het een "politie"-auto betrof met het opschrift "Marechaussee." We werden dan ook netjes in het Frans aangesproken. ;D