Aangifte tegen medewerker arrestatieteam niet mogelijk? #nt

Auteur Topic: Aangifte tegen medewerker arrestatieteam niet mogelijk? #nt  (gelezen 20143 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

• Gast
Reactie #20 Gepost op: 2 juli 2012, 11:21:48
Ik had gewoon foto's gemaakt en ze niet gewist....als het mag dan mag het. Gaan ze toch populair lopen doen, jammer dan.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #21 Gepost op: 2 juli 2012, 11:24:36
Ik had gewoon foto's gemaakt en ze niet gewist....als het mag dan mag het. Gaan ze toch populair lopen doen, jammer dan.

Ik heb altijd al geweigerd mijn foto's te wissen. Dat doe ik altijd, maar dit keer voelde ik mij wel echt, serieus in het nauw gedreven, en ik had het gevoel dat hij behoorlijk serieus was over wat hij vertelde.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

sylvester1986

• Gast
Reactie #22 Gepost op: 2 juli 2012, 11:30:02
Dat hij AT'er is wil niet zeggen dat hij zomaar alles kan maken toch? Juist als ze zo gaan doen zou ik foto's maken en een video erachteraan, maar goed, ik was er nu niet bij. >:D

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #23 Gepost op: 2 juli 2012, 11:32:14
Dat hij AT'er is wil niet zeggen dat hij zomaar alles kan maken toch? Juist als ze zo gaan doen zou ik foto's maken en een video erachteraan, maar goed, ik was er nu niet bij. >:D
Tja, dan weet je wel zeker dat je de keer daarop op 150 meter afstand achter een lintje staat.  998765

Maar goed, gezien je verhaal heeft aangifte doen weinig nut. Je kan veel beter een klacht indienen waarbij je duidelijk aangeeft wat er gebeurd is. Laat ook je 2 vrienden kort opschrijven wat ze gezien hebben. (getuigen)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
Reactie #24 Gepost op: 2 juli 2012, 11:33:13

Hij kan helemaal niets maken, maar als hij aangeeft buiten z'n bevoegdheden om te willen handelen, dan voel ik me toch enigsinds ververveld als hij bijna tegen me aan staat en scheeuwend met z'n vinger naar mij wijst.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
Reactie #25 Gepost op: 2 juli 2012, 11:33:39
Maar goed, gezien je verhaal heeft aangifte doen weinig nut. Je kan veel beter een klacht indienen waarbij je duidelijk aangeeft wat er gebeurd is. Laat ook je 2 vrienden kort opschrijven wat ze gezien hebben. (getuigen)

Is het mogelijk om gezamelijk die klacht in te dienen? Of moet dat echt alleen?

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #26 Gepost op: 2 juli 2012, 11:35:51
Is het mogelijk om gezamelijk die klacht in te dienen? Of moet dat echt alleen?
Je kan best allemaal een eigen klacht indienen en daarbij naar elkaars klachten verwijzen.

sylvester1986

• Gast
Reactie #27 Gepost op: 2 juli 2012, 11:52:16
Tja, dan weet je wel zeker dat je de keer daarop op 150 meter afstand achter een lintje staat.  998765
So be it. Door dit soort incidenten krijg je wel dat mensen juist de politie gaan filmen en gaan ze dan dreigen, dan heb je het op film.

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #28 Gepost op: 2 juli 2012, 12:02:46
Dus je moet ze eerst gaan filmen, voor het geval ze gaan dreigen...  98uiye

Je maakt het wel heel bont. Ik denk dat het beter is om als professionele fotograaf om de tafel te gaan zitten met de betrokkenen om onderling goede afspraken te maken zodat dit in de toekomst niet meer gebeurd.

sylvester1986

• Gast
Reactie #29 Gepost op: 2 juli 2012, 12:16:16
Of zorgen dat iemand het werk van Luke_BNV filmt, dan schijnt het opeens wel allemaal goed te zijn. (Kijk maar naar Wegmisbruikers) >:D
AT: "Ik wil niet op film, anders blablabla."
Luke: "sorry agent, maar ze filmen mijn werk en ze mogen gewoon filmen op de openbare weg."

Zonder gekheid, ja om de tafel gaan zitten zou perfect zijn, mochten ze het eens worden, anders heb je er nog niks aan.
Persoonlijk: Ja, ik zou filmen als agenten gaan dreigen, terwijl ik niks fout doe. Puur om mijzelf in te dekken.