Nou, we gaan los hoor!
(Enrico, je functie zit eraan te komen... LOL)
Volgens mij gaan ze bij RWS helemaal gek worden van de telefoontjes.
Vandaag 2x gebeld. Vanmorgen eerst op de A28 tussen Hoogeveen richting Meppel. (122.6 Li volgens mij)
Ik vond het al zo stinken op de weg. En ja hoor, eerst zag ik een vrachtwagen met volgens mij dierlijk afval waaruit op de linkerhoek van de container iets lekte. Toen ik wilde inhalen vloog er ineens zo'n 400 liter (schatting) van het naar vloeibare boter lijkende vloeistof over de weg. (rechterbaan, baan 2)
Gelukkig zag de vrachtwagenchauffeur dit ook en zette meteen zijn wagen aan de kant.
Ik heb de melding netjes doorgegeven en ze zouden ter plaatse gaan.
Hoe het verder afgelopen is weet ik niet.
En de 2e melding was op de A1 van Amersfoort richting Amsterdam. Ineens remmende auto's ter hoogte van (ik geloof 41.6). Staat er een auto op de vluchtstrook (met pech?) en de man (zonder hesje) staat druk te gebaren dat iedereen langzaam moet rijden en naar de linkerbaan moet verhuizen.
Uiteraard snelheid meteen eruit en iedereen naar links. Er bleek verder niets aan de hand te zijn, geen ongeval o.i.d.
Meteen RWS gebeld en situatie uitgelegd. Wel de optie open gehouden dat er misschien iets anders aan de hand was (onwelwording?).
Ze zouden met spoed iemand ter plaatse sturen.
Eigenlijk wel jammer dat je geen terugmelding krijgt wat er precies aan de hand was.
Je blijft er toch aan denken.