Eerst was er een keuzemenu waarbij je een 1 moest toetsen voor een onveilige situatie. Gevolg dat je kans maakt op 226 euro.
Gelukkig hebben ze dat weggehaald inclusief de tekst dat er opgenomen kan worden voor trainingsdoeleinden blabla en nu wordt er wel snel opgenomen.
Helaas het irritante bandje is weer aanwezig als je belt naar RWS en moet je dus keuze 1 intoetsen voor een melding.
Dit scheelt al met al denk ik al snel een 15 seconden vertraging wat je oploopt en dat is jammer.
Afgelopen middag ( donderdag 18-07-2012 ) heb ik het 2 maal ondervonden voor 2 afzonderlijke meldingen op de A4 Li.
Mijn 1e melding was een aantal Km voor de Schipholtunnel voor een grijze auto met vermoedelijk pech op de vluchtstrook
met een dame die niet veilig achter de geleiderail stond zonder alarmverlichting.
Mijn 2e melding was ook op de A4 Li nu t.h.v. Hmp 4,6 als ik het mij goed herninner daar stond een vrachtwagen + aanhanger
op de vluchtstrook met alarmverlichting. Lading was van die bouwcontainers waar je grofvuil in kon dumpen.
RWS Centralist vroeg gelijk betreft het een vrachtwagen met gevaarlijke stoffen waarop ik nee kon zeggen en daar was hij blij mee.
De 1e melding duurde het gesprek 52 seconden inclusief dat irritante bandje en de 2e melding precies 1 minuut.
Ik zal in de loop van de dag wel eens bellen met ze en vragen of het weer terug kan naar het systeem van de laatste weken
want dat werkte toch echt een stuk sneller en beter vind ik.