Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 425868 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #140 Gepost op: 20 juni 2013, 16:46:15
Ik ben benieuwd of heel politie NL een BB verstrekt krijgt, ik begreep dat in Zeeland alle collega's met een samsung worden uitgerust. Dit project is vorige maand gestart, kan me niet voorstellen dat ze binnen korte tijd die dingen weer innemen en gaan vervangen voor BB's !
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #141 Gepost op: 21 juni 2013, 18:24:13
In Amsterdam hebben we helemaal niks. En als ik het zo hoor duurt het weer jaren voordat ze geleverd gaan worden.
En dat terwijl ze al jaren op de Kabelweg liggen weg te rotten.  98uiye 98uiye

Tegen de tijd dat we ze hier krijgen, kunnen we ze niet meer gebruiken omdat het netwerk verandert is.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


rutger84

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #142 Gepost op: 21 juni 2013, 20:56:08
In Haaglanden alleen de wijkagenten en de leidinggevenden.
Veel collega's gebruiken privé toestellen voor bv het maken van foto's.
Minster Opstelten heeft laten weten dat in 2014 de hele Nederlandse politie moet zijn uitgerust met een Blackberry en dat het mogelijk moet zijn om op deze manier digitaal bonnen uit te schrijven.
Daarnaast zou er een mobiele versie van PROGRIS of een variant hierop, op de Blackberry worden geďnstalleerd waarmee het mogelijk is om straat vingerafdrukken af te nemen. Ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien en of de invoer in 2014 werkelijk gehaald gaat worden.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #143 Gepost op: 21 juni 2013, 22:13:16
Er is een uitgifte stop op het moment, dus vooralsnog zou niemand wat moeten krijgen.

Teller staat nu op 30k+ als ik mee niet vergis. In Utrecht lopen zelfs werk studenten met een eigen BB.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #144 Gepost op: 21 juni 2013, 22:17:24
En dat terwijl ze al jaren op de Kabelweg liggen weg te rotten.  98uiye 98uiye
Ik vraag me af wat 3 jaar inactiviteit met een batterij van een telefoon doet...


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #145 Gepost op: 21 juni 2013, 22:26:43
Citaat van: Frank. link=msg=1176222 date=1371845844
Ik vraag me af wat 3 jaar inactiviteit met een batterij van een telefoon doet...

Ik zeg niks. Maar ik denk dat we direct naar onze vrienden van de vtsPN kunnen gaan voor het halen van een nieuwe accu. 98uiye
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #146 Gepost op: 21 juni 2013, 22:32:24
Citaat van: Frank. link=msg=1175493 date=1371703793
Nee hoor, je kunt wel een ringtone naar je werkmail mailen en zo erop zetten O0

Half jaartje terug kreeg ik het niet voor elkaar. Nu wel. Bijzonder  O0
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #147 Gepost op: 22 juni 2013, 13:49:13
Citaat van: PietjePuk link=msg=1176218 date=1371845596
Er is een uitgifte stop op het moment, dus vooralsnog zou niemand wat moeten krijgen.

Teller staat nu op 30k+ als ik mee niet vergis. In Utrecht lopen zelfs werk studenten met een eigen BB.

Dat van het 'zelfs werkstudenten' is niet meer zo 'zelfs', dat is in meerdere eenheden zo. Kreeg gisteren een mail dat er bij ons ook een aantal vrijwilligers hun BB hebben gekregen, dus hoezo uitgiftestop?


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #148 Gepost op: 22 juni 2013, 13:54:21
Citaat van: Maxx link=msg=1176466 date=1371901753
Dat van het 'zelfs werkstudenten' is niet meer zo 'zelfs', dat is in meerdere eenheden zo. Kreeg gisteren een mail dat er bij ons ook een aantal vrijwilligers hun BB hebben gekregen, dus hoezo uitgiftestop?
Vrijwilligers een BB..? Vertel? ;)

Er stond op intranet een stuk over het feit dat de KL een eenduidige richtlijn wil opzetten voor wie wel / niet een BB krijgt. Daarnaast, de achterliggende infrastructuur loopt tegen de capaciteit aan.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #149 Gepost op: 23 juni 2013, 03:28:21
Citaat van: silque link=msg=1175776 date=1371739575
Ik ben benieuwd of heel politie NL een BB verstrekt krijgt,

Sterker nog, er is vanuit de regering een pot geld beschikbaar gemaakt om ''het papierwerk'' te verminderen. Een van de oplossingen is het Mobiel Op Straat (MEOS). Ik weet niet precies wat er openbaar is en/of gemaakt mag worden. Maar het gaat er in het kort wel op neer komen dat een smartphone voor iedere diender iets is wat er gaat komen...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !