Ik kan me niet voorstellen dat dat een serieuse gedachte is. Want dat kan gaan betekenen dat men in privé tijd ook bevragingen (kan) gaat(n) doen én app's zijn ondeling uitwisselbaar. Zeker met de huidige generatie die opgroeit met een vijwel onbeperkte mogelijkheid aan downloaden en illegaal kopiëren denk ik dat de politie app's dan binnen no-time op internet aangeboden worden laat. En nog sterker denk ik dat mijnheer B. Boef ook wel interesse heeft in zo'n na-vraag appie en als die op privé/eigen Iphone te gebruiken zijn .....
Nee als dat gaat gebeuren ga ik serieus overwegen ontslag te nemen, want dan kan B. Boef alle adres en privé gegevens van de dienders/ aangevers etc achterhalen. Een inlog code achterhalen is immers niet zo heel erg moeilijk of kost maar een paar centjes.
En BB is ook voor de Amerikaanse overheid redelijk essentieel omdat zij de leverancier van een hele hoop materiaal zijn. Ik wil niet zeggen dat BB niet omvalt, maar het zou zo maar eens kunnen dat BB wel erg belangrijk is en er wonder boven wonder ineens ergens geld vandaan komt.
Bevragen kan ik nu ook in privétijd, aangezien er vanuit mijn functie wordt verwacht dat ik mijn BB altijd bij me heb, vakanties uitgesloten. Verder heb ik van Iphone weinig tot geen verstand, maar is of zijn die appies niet weg te zetten achter een VPN account??
De BB is niet het handigste tst als je handen heb van mijn formaat, maar je went er aan.
We gaan het beleven wie of wat het nwe tst in de toekomst gaat worden.
Ik weet wel dat binnen de DCIV het tablet van BB binnen een week was vervangen door een Ipad. Puur om het feit dat het tablet van BB niet functioneerde voor het werk waar hij voor bedoelt was. De Ipad doet dat wel.