Sorry Maarten, ik zit in jouw eenheid (de Z uit de WB) en bij ons heeft niemand behalve schalen 9+ ( en wat wijk/jeugd agenten) de blackberry. Snap dan ook niet goed hoe je zo stellig kunt beweren dat het in je eenheid goed geregeld is, dan neem ik aan dat je je voormalige regio bedoelt. Natuurlijk zullen er genoeg zijn die hem gelukkig goed gebruiken, maar mijn ervaringen zijn anders. Bovendien werkte ik niet al te lang geleden in één van de grootste eenheden van Nederland, waar ook niemand deze blackberry heeft.
Ik wil niet al te negatief zijn, maar uit mijn cursus groep met collega's uit het hele land zijn er slechts 5 van de 21 met een Blackberry. Ik ben het met je eens dat de bedoelingen vast goed zijn, maar ik heb jaren geleden al gehoord dat iedereen de blackberry krijgt. 90% is misschien wat overtrokken, maar ik ben er zeker van dat nog geen 50% van de collega's een blackberry heeft. Op het moment dat ze em bovendien krijgen, is alles alweer hopeloos verouderd.
Van de mensen in de BPZ denk ik overigens dat ik gevaarlijk dicht bij de 90% ga komen, maar dat terzijde. Je snapt wat ik bedoel.