Ben benieuwd, ik heb begrepen dat ze ook met het concept BYOD wilde experimenteren.
Dus dan mag ik zelf een telefoon aan gaan schaffen om mijn werk te gaan doen, die de baas dan vervolgens niet gaat vergoeden, omdat dat niet mag van de belastingdienst? Dit mag namelijk allen maar voor een gedeelte als je een thuiswerkplek inricht.
Lekker dan met het risico dat een telefoon loopt met onze buitenwerkzaamheden in allerlei weersomstandigheden...
Rond de zomer van dit jaar start het project MEOS II. Deze zal gedraaid worden op de Samsung Galaxy S3. In de eerste instantie is het een pilot met nog meer mogelijkheden dan er nu al mogelijkheden zijn op de BB.
Mag hopen dat ze niet voor een S3 gaan, terwijl zijn opvolger er al lang en breed is en zelfs het daaropvolgende model binnen een paar weken al te koop is :
http://www.androidplanet.nl/88999/galaxy-s5-kopen-medio-maart/Van de S3 raken de voorraden ook wel uitgeput binnenkort denk ik. De Sony Experia is denk ik helemaal geen optie, die zijn van heel slechte kwaliteit. Kassa heeft daar al eens aandacht aan besteed.
Ben als Android fan blij dat het niks met fruit te maken gaat hebben....