Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 424081 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

Macchill

  • Geïnteresseerde
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Reactie #330 Gepost op: 3 april 2014, 11:37:57
Citaat van: silque link=msg=1255709 date=1396515152
Van de 19 systemen zegt alleen GBA je iets denk ik, de gemeentelijke basis administratie.

GBA en RDW lukt inderdaad nog wel. But try me  >:D

Overigens: S5 -> netjes, ben jaloers met mijn nieuwe S4...  :-\


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #331 Gepost op: 3 april 2014, 11:44:22
Prima ;), deze 15 staan bij mij allemaal aan:

PAPOS, NL-SIS-II, GBA, RDW, HKS, CVI, EUC, SLTD, SMV, Bluespot, BVH, NDS, OPS, PSHV, AAC.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Macchill

  • Geïnteresseerde
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Reactie #332 Gepost op: 3 april 2014, 12:01:35
Citaat van: DiNozzo link=msg=1255719 date=1396518262
Prima ;), deze 15 staan bij mij allemaal aan:

PAPOS, NL-SIS-II, GBA, RDW, HKS, CVI, EUC, SLTD, SMV, Bluespot, BVH, NDS, OPS, PSHV, AAC.

Tnxs voor je reactie!

Ok ik moet schoorvoetend toegeven: ik ken er weinig, zelfs niet van naam.
Als ik ze stuk voor stuk google, kan zelfs die niet alles vinden. (of andere doeleinden: NDS->  Nintendo, AAC-> digitaal audio formaat)


Cop/Fireman

  • Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Reactie #333 Gepost op: 3 april 2014, 12:32:37
Citaat van: silque link=msg=1255704 date=1396511739
Uit zeer betrouwbare bron (vanuit informatiemanagement vtspn) begrepen dat er 35000 Galaxy S5 toestellen zijn besteld, de testen worden nog gedaan met een S4.

@silque;  Weet jij of iemand anders iets meer over het uitrolschema?

En begrijp ik het nu goed dat alle (hoofd)agenten, surveillanten en verder een eigen GSM krijgen. Nu nog iedereen een portofoon op de man af, net als bij ons in de regio!
"Waakzaam & Dienstbaar"


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #334 Gepost op: 3 april 2014, 12:55:43
Nee, dat is ook helemaal nog niet bekend. De planning is om in mei in Limburg een groep van 40 man te laten 'testen' en vervolgens zou vanaf September begonnen moeten worden met een uitrol.
Ik kan je nu al op een briefje geven dat september niet gehaald gaat worden, lijkt me veel te snel. Er is nog niet eens getest en ze gaan ook echt voor die tijd nog niet voldoende telefoons hebben.

Hoe de verdeling precies gaat worden weet ik ook niet, het schijnt dat alle operationele collega's uit het blauw een eigen GSM gaan krijgen ja. Maar nogmaals, niets is zo veranderlijk als de politie. Zou me niets verbazen als we over 2 jaar nog steeds niks hebben; formeel is het nog niet eens bevestigd dat alle dienders überhaupt met MEOS2 gaan werken (alleen de wens is uitgesproken).

Feit is wel dat ze er iig mee bezig zijn, zoals EvEs al zei: bij ons in de eenheid worden zelfs mensen gezocht die in de projectgroep willen zitten.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #335 Gepost op: 3 april 2014, 13:49:12
http://politiekennisnet.politieacademie.politie.nl/Thema/APIV/projecten/Pages/MEOS.aspx

Even openen op werkplek of met inlog PKN. Staan ook eerder geplaatste documenten op (aan rechterzijde scherm).

Eea heeft, zoals ik al eerder plaatste, prioriteit gekregen vanuit minister, aangezien het veel meer blauw op straat geeft (alleen al door de bonnen-app). Geen fouten meer in de bon en directe verzending naar CJIB. Binnen 5 werkdagen bekeuring thuis. Geen werk meer aan bij komst op bureau, dus meer buiten. Tevens komt er een app aan die muteren vanaf straat mogelijk maakt via app. Deze is nog in ontwikkeling en is nog niet bekend of die direct met de uitrol van eerste 3 onderdelen komt. Is wel het streven. Deze app moet nog getest worden, is waarschijnlijk ook die app die in mei getest gaat worden. De bonnen-app is al wel getest, in kleine kring en via blackberry. Zal in de test ook nog wel worden meegenomen op android.
Door de prioriteit die gegeven is gaat het echt binnen afzienbare tijd komen. Dit is ook reden dat blackberry niet verder uitgerold word, aangezien iedere operationele medewerker (35.000) een android gaan krijgen. (s4/s5).


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #336 Gepost op: 3 april 2014, 14:32:56
Klopt, maar er wordt vanuit de lijn teveel beloofd. Dat het er gaat komen geloof ik inmiddels wel, dat het er binnen 6 maanden al is geloof ik niet. Maar ik verbaas me nergens meer over  ;).
Dat het een S5 wordt ben ik overigens wel blij mee, gezien deze 'water dicht' is.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #337 Gepost op: 3 april 2014, 16:16:05
Ben benieuwd hoe dat dan voor de vrijwilligers gaat lopen. Lijkt me stug dat die elk een eigen telefoon krijgen, aan de andere kant denk ik dat er maar 1 gebruiker (voor de bon) per telefoon kan zijn?
Hobby Bobby eenheid Den Haag


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #338 Gepost op: 3 april 2014, 19:19:49
BYOD hoop ik


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #339 Gepost op: 4 april 2014, 10:49:13
Wat dacht je van, uhm niet?

Heb niet zo zin in een kapotte privé/werktelefoon omdat de baas geen middelen voor me heeft ;-)
Hobby Bobby eenheid Den Haag