Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 435749 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #530 Gepost op: 27 oktober 2014, 14:05:45
Citaat van: dielangemotormuis link=msg=1304604 date=1414356739
Zal het er wel weer op neerkomen dat we verouderde modellen krijgen. Aangezien de Note3 al niet meer gemaakt wordt, is vervangen door de Note4. Samsung is ook al bezig met een opvolger voor de S5.
Ik werk als verkoper in een telefoonwinkel en geloof mij, het maakt voor het werk geen donder uit of je een Note3 hebt of een Note4.
De nieuwe modellen zijn iedere keer iets sneller, iets groter, iets beter. Maar significante verschillen zijn er niet. Over een maand of 10 is de Note4 weer verouderd, moet je niet bij willen houden.

Als je vandaag een nieuwe S4 koopt én een nieuwe S5 zullen ze net zo hard 'slijten'. Over 2 jaar zal het verschil tussen de dan 2 jaar oude S4 of 2 jaar oude S5 net zo groot zijn als vandaag de dag. Ofwel, zeer klein.


Senior GGP

  • Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Back the Blue
Reactie #531 Gepost op: 27 oktober 2014, 14:45:40
Citaat van: Cabo link=msg=1304612 date=1414359580
Als ze gewoon de nieuwste halen op het moment dat hij uitkomt kan je er gewoon minimaal 2 jaar mee vooruit. Maar als ze nu nog een keuze moete make.. Tjaa..

Kennelijk heb je geen flauw benul van wat er allemaal bij komt kijken. Dat geeft niets, maar ik zou je willen vragen eens je kwartiermaker MEOS2 op te zoeken en hem/haar te vragen je bij te praten over het project. Er zal een wereld voor je open gaan.
Het is een behoorlijk intensief en ingewikkeld proces.


Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #532 Gepost op: 27 oktober 2014, 14:49:02
Citaat van: Senior GGP link=msg=1304702 date=1414417540