Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 435749 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #530 Gepost op: 27 oktober 2014, 14:05:45
Citaat van: dielangemotormuis link=msg=1304604 date=1414356739
Zal het er wel weer op neerkomen dat we verouderde modellen krijgen. Aangezien de Note3 al niet meer gemaakt wordt, is vervangen door de Note4. Samsung is ook al bezig met een opvolger voor de S5.
Ik werk als verkoper in een telefoonwinkel en geloof mij, het maakt voor het werk geen donder uit of je een Note3 hebt of een Note4.
De nieuwe modellen zijn iedere keer iets sneller, iets groter, iets beter. Maar significante verschillen zijn er niet. Over een maand of 10 is de Note4 weer verouderd, moet je niet bij willen houden.

Als je vandaag een nieuwe S4 koopt én een nieuwe S5 zullen ze net zo hard 'slijten'. Over 2 jaar zal het verschil tussen de dan 2 jaar oude S4 of 2 jaar oude S5 net zo groot zijn als vandaag de dag. Ofwel, zeer klein.


Senior GGP

  • Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Back the Blue
Reactie #531 Gepost op: 27 oktober 2014, 14:45:40
Citaat van: Cabo link=msg=1304612 date=1414359580
Als ze gewoon de nieuwste halen op het moment dat hij uitkomt kan je er gewoon minimaal 2 jaar mee vooruit. Maar als ze nu nog een keuze moete make.. Tjaa..

Kennelijk heb je geen flauw benul van wat er allemaal bij komt kijken. Dat geeft niets, maar ik zou je willen vragen eens je kwartiermaker MEOS2 op te zoeken en hem/haar te vragen je bij te praten over het project. Er zal een wereld voor je open gaan.
Het is een behoorlijk intensief en ingewikkeld proces.


Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #532 Gepost op: 27 oktober 2014, 14:49:02
Citaat van: Senior GGP link=msg=1304702 date=1414417540
Kennelijk heb je geen flauw benul van wat er allemaal bij komt kijken. Dat geeft niets, maar ik zou je willen vragen eens je kwartiermaker MEOS2 op te zoeken en hem/haar te vragen je bij te praten over het project. Er zal een wereld voor je open gaan.
Het is een behoorlijk intensief en ingewikkeld proces.

Volgens mij gaat het om het besturingssysteem waarop het moet gaan draaien en niet om het type toestel.
Dat toevalig de S5 een geschikt besturingsysteem heeft, betekend (lijkt mij) niet dat Meos niet zou kunnen werken op de opvolger van een S5, anders zouden ze elke paar jaar een nieuw systeem moeten ontwikkelen.


EotS

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #533 Gepost op: 1 november 2014, 07:25:49
De nieuwe MEOS2 telefoon diende te voldoen aan de gestelde (ruim) 550 eisen. De S5 kwam daar het meeste in de buurt. Het ging erom dat het moest werken op Android. Er zijn inderdaad S5 toestellen voor de testfase aangeschaft. Wat het uiteindelijk toestel gaat zijn weet niemand.....


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #534 Gepost op: 7 november 2014, 01:08:16
Citaat van: MNL-7200 link=msg=1299424 date=1412104729
Liever goed werkende MEOS apps in 2015 dan een telefoon in 2014 zonder de apps...


alles op z'n tijd.

Je werkt zeker niet bij de Politie? Aanbestedingen zijn tot nog toe altijd rampzalig geweest voor de Politie én alles wat afkomstig is van de/het/een VTSPN laat Groningers de schouders ophalen nadat ze een aardbeving van 7 op de schaal van Richter hebben gehad.

Er is maar 1 redmiddel voor de Nationale Politie: een ouderwetse botte bijl. Alles wat nu is gaat eruit! En alles maar dan ook alles: van ballpoint tot kledingkast en van ventieldopje tot pennenlikker wordt tegen het licht gehouden. Anders blijft dit incompetente zooitje blauwe troep bestaan tot de tijd dat dino's weer herrijzen!

Maar morgen weer lekker naar het werk: lekker bakkie "koffie" pakken van MaasInternational  98uiye

 ;)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


knarf1990

  • Team Verkeer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 180
Reactie #535 Gepost op: 7 november 2014, 08:57:49
Alleen bij het lezen van die koffie begin ik al te kokhalzen. Wat een smerige meuk is dat!
--Niets is wat het lijkt--


Senior GGP

  • Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Back the Blue
Reactie #536 Gepost op: 14 november 2014, 17:06:46
Ik heb vandaag gehoord dat er toestemming is gegeven om verder te gaan testen met de nieuwe diensttelefoons. Kennelijk gaan de instructeurs de toestellen en apps verder testen in aanloop naar de definitieve verstrekking aan de collega's.

Iemand die meer weet?


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #537 Gepost op: 14 november 2014, 20:30:27
Ik las het ook op P+, kerninstructeurs worden nu overal opgeleid. Ben benieuwd hoe lang het Pilot traject gaat duren.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #538 Gepost op: 14 november 2014, 20:41:41
Mijn vader heeft vandaag cursus gehad met (ik gok) MEOS2. Een app waarmee alles samenkomt: personalia checken, kenteken checken, bonnen uitschrijven en nog meerdere functie. Hij werkt nu nog met een demo versie om het programma te leren kennen maar het zag er goed uit!
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #539 Gepost op: 15 november 2014, 18:43:16
Woensdag word ik opgeleid tot instructeur en krijg ik de telefoon direct mee.  :)