Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 441131 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

TDMdR

• Senior gebruiker
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #540 Gepost op: 15 november 2014, 19:42:21
Woensdag word ik opgeleid tot instructeur en krijg ik de telefoon direct mee.  :)

Amsterdam toch? Dan gaan we elkaar tegen komen denk ik.

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #541 Gepost op: 15 november 2014, 20:56:17
Citaat van: TDMdR link=msg=1308558 date=1416076941
Amsterdam toch? Dan gaan we elkaar tegen komen denk ik.

Jep, Amsterdam. Middagsessie.  ;)

TDMdR

• Senior gebruiker
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #542 Gepost op: 15 november 2014, 23:08:30
Zie ik je daar. Ik ben de langste van de 2 van THW.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #543 Gepost op: 20 november 2014, 21:08:48
Voor hen die nieuwsgierig zijn omtrent het Samsung S5 verhaal kan ik onderstaande melden.

In de Eenheid Rotterdam en dan het voormalige Rotterdam - Rijnmond gebied zijn de afgelopen dagen een aantal twitteragenten voorzien van de Samsung S5 i.v.m. de testfase MEOS2.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Wessel1

• Aspirant Eenheid Midden Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #544 Gepost op: 20 november 2014, 21:10:34
Wij kregen vandaag tussen neus en lippen door dat binnen kort op de academie in Apeldoorn binnenkort een paar toestellen komen op ons op te leiden hiermee.

Dion

• Senior gebruiker
Reactie #545 Gepost op: 21 november 2014, 08:58:17
Op intranet staan een viertal filmpjes over de werking van MEOS. Ziet er allemaal best goed uit. In theorie dan  ;)

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #546 Gepost op: 22 november 2014, 12:22:52
In december mag ik mijn Blackberry omruilen voor een Samsung met Meos. Ik heb het MEOS werkend gezien en het ziet er idd goed uit, zeker met het nieuwe RB (met chip) geeft dat mega mooie idfoto's  O0 Eindelijk eens iets dat op het eerste gezicht knap werkt. Nu nog de vraag voor hoelang want Samsung staat nou niet bekend om zijn goede batterijen en goede levensduur van zowel de batterij als de telefoon.
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

knarf1990

• Team Verkeer
  • Forum gebruiker
Reactie #547 Gepost op: 22 november 2014, 12:46:45
En wat is de reden dat jij de Samsung krijgt? Ook kerninstructeur, of wordt er al gestart met de uitrol onder alle collega's?
--Niets is wat het lijkt--

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #548 Gepost op: 22 november 2014, 12:50:54
Vanaf december begint de officiele uitrol in Amsterdam en dan als eerste bij de Dienst Infra. Ik krijg hem als de planning goed gaat op 11 december in de ochtend. Ben overigens de laatste van het VHT, de eerste van het VHT krijgt hem 3 december.

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #549 Gepost op: 22 november 2014, 12:55:45
Citaat van: moppersmurf link=msg=1309932 date=1416655372
In december mag ik mijn Blackberry omruilen voor een Samsung met Meos. Ik heb het MEOS werkend gezien en het ziet er idd goed uit, zeker met het nieuwe RB (met chip) geeft dat mega mooie idfoto's  O0 Eindelijk eens iets dat op het eerste gezicht knap werkt. Nu nog de vraag voor hoelang want Samsung staat nou niet bekend om zijn goede batterijen en goede levensduur van zowel de batterij als de telefoon.

Heb al 2 jaar een S3. Behalve dat ie inmiddels wat gehavend is... geen problemen mee. Ja met intensief gebruik gaat ie net niet een hele dag mee op 1 accu. Maar daar heb je laders voor... 9 uur trekt ie nog prima.
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....