In december mag ik mijn Blackberry omruilen voor een Samsung met Meos. Ik heb het MEOS werkend gezien en het ziet er idd goed uit, zeker met het nieuwe RB (met chip) geeft dat mega mooie idfoto's Eindelijk eens iets dat op het eerste gezicht knap werkt. Nu nog de vraag voor hoelang want Samsung staat nou niet bekend om zijn goede batterijen en goede levensduur van zowel de batterij als de telefoon.
Kijk dat is nog eens leuk geen mopper bericht van onze moppersmurf al hoe wel ik er meer dan genoeg om kan lachen.
Vind je berichten altijd meer dan fijn om te lezen man.
Wat betreft Samsung ik heb al 2 jaar de S3 en heb er geen klachten over vergeleken met eerst BB en daarna de Appel telefoon.
Heb er wel een extra batterij bij maar dat is omdat ik niet altijd overal zo maar kon opladen toen ik nog intensief werkte.
Bij echt constant gebruik deed ik volgens mij tussen de 6 en 8 uur met 1 accu maar die accu heeft ook minder capaciteit dan wat de S5 nu standaard al heeft.
Samsung S3 accu gegevens: Samsung S5 accu gegevens:Capaciteit 2100 mAh Capaciteit 2800 mAh
Standby-tijd 600 uur Standby-tijd 390 uur
Spreektijd 12 uur Spreektijd 21 uur
Batterij technologie Lithium-ion Batterij technologie Lithium-ion
De Samsung S5 is zoals te zien is qua accu en gesprekstijd er goed op vooruit gegaan.
Wat ik kan zien is er nog GEEN orginele accu verkrijgbaar met meer dan 2800 mAh voor de Samsung S5.
In ieder geval niet bij
www.pdashop.nl waar ik al mijn spullen vandaan heb en altijd probeert zo snel mogelijk extra goede accessoires te leveren voor je apparatuur.