Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 441157 keer)

0 gebruikers (en 17 gasten bekijken dit topic.

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #640 Gepost op: 25 maart 2015, 13:36:42
Klopt, wifi mogelijkheid is uitgeschakeld maar wel vrijwel overal 3G of 4G. Reden dat wifi niet mogelijk is in verband met de beveiligingen van sommige programma's/apps hoe ik begreep.
In de randstad amper een probleem neem ik aan... maar heb je enig idee hoeveel plekken er in Noord en Oost Nederland zijn waar geen 3G of 4G is?
De telecom bedrijven doen alsof alles 100% gedekt is maar er zijn zat plekken waar nog geeneens 1G is.
En nee dan sta ik niet eens in Gasselterboerveenscheschubbek*tteveenschemond... >:(

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #641 Gepost op: 25 maart 2015, 13:55:10
Citaat van: CopVR3 link=msg=1339429 date=1427287002
In de randstad amper een probleem neem ik aan... maar heb je enig idee hoeveel plekken er in Noord en Oost Nederland zijn waar geen 3G of 4G is?
De telecom bedrijven doen alsof alles 100% gedekt is maar er zijn zat plekken waar nog geeneens 1G is.
En nee dan sta ik niet eens in Gasselterboerveenscheschubbek*tteveenschemond... >:(

Zelfs in Limburg en dan de stad Roermond maar ook vrijwel alle dorpen heeft hij minimaal 3G en zelfs al vaak 4G
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #642 Gepost op: 25 maart 2015, 14:32:42
In Zeeland ook vrijwel overal 4g
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

flowcop

• Gen. GGP
  • Forum gebruiker
Reactie #643 Gepost op: 25 maart 2015, 14:38:02
Wifi functie wordt binnenkort geactiveerd... Vernomen via een collega die een MEOS telefoon heeft.
Eenheid Zeeland-West Brabant - District Hart van Brabant

Senior police officer

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #644 Gepost op: 25 maart 2015, 14:41:22
Ik begrijp dus dat alle apps, ook whatsapp, erop kunnen. Maar mag whatsapp er ook op van de baas? Heb mij laten vertellen dat het wel kan maar niet mag, omdat whatsapp toegang krijgt tot al je contacten, dus ook alle collega's en interne nummers voor afdelingen....

Grumpy91

• Senior gebruiker
Reactie #645 Gepost op: 25 maart 2015, 14:59:26
Citaat van: Senior police officer link=msg=1339448 date=1427290882
Ik begrijp dus dat alle apps, ook whatsapp, erop kunnen. Maar mag whatsapp er ook op van de baas? Heb mij laten vertellen dat het wel kan maar niet mag, omdat whatsapp toegang krijgt tot al je contacten, dus ook alle collega's en interne nummers voor afdelingen....

Whatsapp mag er gewoon zover bekend. Netzoals facebook, twitter en al die andere social media apps.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

R0N4NN

• Student IVK
  • Forum gebruiker
Reactie #646 Gepost op: 25 maart 2015, 18:06:16
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1339432 date=1427288110
Zelfs in Limburg en dan de stad Roermond maar ook vrijwel alle dorpen heeft hij minimaal 3G en zelfs al vaak 4G

In Groningen buiten de stad heb je alleen 3G met wat flink geluk. In het dorpje in het noorden van deze provincie waar ik tot voor kort heb gewoond leek het alsof er geen eens mobiel internet bestond.

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #647 Gepost op: 25 maart 2015, 18:52:44
Dus met een nieuwe diensttelefoon moet je een woning in de nabije omgeving opzoeken met een open wifi netwerk,  anders kun je je werk niet eens doen... :(

Grumpy91

• Senior gebruiker
Reactie #648 Gepost op: 25 maart 2015, 21:06:23
Citaat van: CopVR3 link=msg=1339520 date=1427305964
Dus met een nieuwe diensttelefoon moet je een woning in de nabije omgeving opzoeken met een open wifi netwerk,  anders kun je je werk niet eens doen... :(

Nee. Er zit op dit moment geen wifi op, ofa, niet de mogelijkheid om wifi te activeren. Maar hoe ik begreep gaat dat dus wel weer erop komen maar je hebt nog altijd mobiel internet (3G, 4G maar ook de langzamere varianten).

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #649 Gepost op: 25 maart 2015, 21:17:05
Flowcop gaf aan dat wifi binnenkort komt.
Maar mocht er geen wifi opzitten dan heb je in sommige delen van NL amper databereik. Zoals RON4NN al aangaf.

Zie het al voor me... 15minuten voor een rijbewijsbevraging. ;D