Matth, daar is een oplossing voor. Neem even contact op met de helpdesk of kijk op politie+.
Ik ben juist ontzettend tevreden met de S5, zeker na de update met onder andere de nieuwe unlock mogelijkheden en de verbeterde snelheid. Ook de MEOS app is ontzettend vooruit gegaan na de laatste update. En vergeet niet, officieel is het nog steeds een pilot. Alles is volop in ontwikkeling.
Ja klopt. Hoewel de S5 technisch natuurlijk veel beter is dan de BB, was het misschien beter geweest als men had gewacht met uitrol tot het systeem stabiel was.
Voor hoever dit stabiel wordt natuurlijk.
BVH is namelijk sinds de invoering ook nog steeds een kansloos product. Een gedrocht van een systeem.
De update naar een ander O.S. op de S5 heb ik bewust niet gedaan. Ben er zo wel tevreden mee. En qua stabiliteit/fouten is het al wat beter dan toen ik hem kreeg begin mei.
Nog een tip: schaf een sd-kaartje aan. Ik heb een kaartje van 32gb in gebruik. Al mijn fotos en filmpjes en andere grote bestanden sla ik daar op en niet op de telefoon zelf.
Hiermee voorkom je dat geheugen van de telefoon volraakt en het ding vreselijk traag wordt.