Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 424064 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Ludovicus

  • Beveiliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
  • Errare humanum est
Reactie #800 Gepost op: 16 oktober 2015, 06:13:40
Gisteravond bij een ongeval (waar ik als ehbo-verlener bij betrokken was) een van de (jullie) collega's met een samsung gezien.
Hij was niet onverdeeld positief over met name de vingerafdruk herkenning om hem te unlocken, kostte hem geloof ik wel een minuut of langer :)
Even over MEOS staan praten, hij vondt het ansich wel aardig werken, maar moest er nog wel heel erg aan wennen.
Beveiliger én Beroeps Verkeersregelaar - Ik sta graag in op de weg!


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #801 Gepost op: 16 oktober 2015, 09:07:03
Kwestie van het opslaan van de vingerafdruk meerdere keren doen en onder net iets andere hoeken.


Matth

  • Hoofdagent Eenheid OOB
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 457
Reactie #802 Gepost op: 16 oktober 2015, 10:55:32
Heb ik allemaal doorlopen, maar ik vind het vingerafdruksysteem ook gewoon bout.
Helemaal in vergelijking met die Apple.

Maar we doen het er mee, over het algemeen ben ik zeer positief over de meos


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #803 Gepost op: 16 oktober 2015, 11:08:51
Ik heb privé de S6, die vingerafdruk is werkelijkwaar geweldig; nooit langer dan 5 sec hoeven doen over het unlocken, de vinger hoeft niet 'geswiped' te worden maar kun je er gewoon opleggen.

De S5 Meos gaat wel een stuk beter als je het opslaan gewoon meerdere keren doet, dan herkent hij de vinger goed. Gister een actie gehouden in de regen, met natte vingers is het gewoon onmogelijk om hem te unlocken en moet je wel gebruik maken van het backup wachtwoord.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


quattromontanes

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #804 Gepost op: 16 oktober 2015, 15:17:51
Sta voor volgende week op de lijst, zal tzt wat gebruikerservaringen delen  O0
Mensen kunnen bot en scherp tegelijk zijn..


tazbrw

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 392
Reactie #805 Gepost op: 16 oktober 2015, 15:47:03
Hoorde op de werkvloer dat de Samsungs op waren? Klopt dat?
Groeten,  Tazbrw


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #806 Gepost op: 16 oktober 2015, 21:50:37
Geen idee. De komende maanden zijn er bij ons nog genoeg uitrollen gepland. Er zijn alleen geen toestellen beschikbaar voor de opsporing (ook niet voor de VOA..) en, jawel, deze keer blijven ook de schalen 9 en hoger achter. Normaal zijn die altijd de eerste maar nu krijgen ze niets.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #807 Gepost op: 17 oktober 2015, 08:13:05
Hoorde op de werkvloer dat de Samsungs op waren? Klopt dat?
Lijkt me heel sterk. Er worden continu dozen vol nieuwe geleverd...


koenb

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 643
  • Surveillant Vrijpol
Reactie #808 Gepost op: 17 oktober 2015, 11:03:14
Vanuit de eenheid is ons vorig jaar gemeld dat ook wij als vrijwilligers een diensttelefoon zouden krijgen met de uitrol. Nu begint de uitrol maar hebben wij nog niks gehoord en staan nergens voor een instructie ingepland. Gelukkig hebben we geleerd dat we zelf maar overal achteraan moeten om iets voor elkaar te krijgen.

Zou voor ons een mooie uitkomst zijn. Nu maken we altijd gebruik van de oude nokia's, maar voor gegevens natrekken bellen we niet voor elk wissewasje.


schuimer

  • Surveillant van politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 185
Reactie #809 Gepost op: 17 oktober 2015, 13:25:20
Citaat van: koenb link=msg=1378901 date=1445072594
Vanuit de eenheid is ons vorig jaar gemeld dat ook wij als vrijwilligers een diensttelefoon zouden krijgen met de uitrol. Nu begint de uitrol maar hebben wij nog niks gehoord en staan nergens voor een instructie ingepland. Gelukkig hebben we geleerd dat we zelf maar overal achteraan moeten om iets voor elkaar te krijgen.

Zou voor ons een mooie uitkomst zijn. Nu maken we altijd gebruik van de oude nokia's, maar voor gegevens natrekken bellen we niet voor elk wissewasje.

In mijn BT (Ommelanden -West) krijgen we, als vrijwilligers zijnde, ook de nieuwe Samsung! Instructie zal op een avond plaatsvinden.. Dit is ons vorige week medegedeeld.. Aangezien de papieren combibon verdwijnt, zullen ze toch wat moeten!
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.