Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 441264 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #950 Gepost op: 27 juni 2016, 09:03:25
Citaat van: Nick link=msg=1432345 date=1467003313
Waar komt deze info vandaan? Lijkt me sterk dat toestellen vervangen gaan worden als er nog (tien)duizenden collega's op de eerste uitreiking zitten te wachten.  :-\

Van een agent hemzelf. Mij leek het ook sterk toen die dat vertelde maar afgelopen week heeft die dat te horen gekregen van zijn baas dat hij de S5 in september kan inleveren en de S7 ervoor in de plaats krijgt (met alle systemen erop en eraan).
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

schuimer

• Surveillant van politie
  • Forum gebruiker
Reactie #951 Gepost op: 27 juni 2016, 11:37:54
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1432363 date=1467011005
Van een agent hemzelf. Mij leek het ook sterk toen die dat vertelde maar afgelopen week heeft die dat te horen gekregen van zijn baas dat hij de S5 in september kan inleveren en de S7 ervoor in de plaats krijgt (met alle systemen erop en eraan).

Dit gaat natuurlijk weer he-le-maal nergens over!! Precies wat Nick ook zegt, zorg eerst maar eens dat de initiële uitrol compleet en afgewerkt is, eer je dit soort belachelijke acties onderneemt! Niks ten nadele van jou hoor, Grumpy91, begrijp me goed! Don't shoot the messenger...
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Grumpy91

• Senior gebruiker
Reactie #952 Gepost op: 27 juni 2016, 11:46:09
Ik begrijp de frustratie en snap ook dat dit niet op mij gericht is ;) En de frustratie zal alleen maar erger worden als je weet dat de S5 die hij inlevert vernietigd gaat worden.....

Snap ook niet dat ze die wegdoen... Heb zoiets van schoon hem volledig op, repareer hem waar nodig en lever deze weer uit.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

Sesamzaadje

• Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • Eenheid ZWB
Reactie #953 Gepost op: 27 juni 2016, 12:43:03
Lijkt me ook sterk dat het een s7 wordt. Een van de eisen was dat er een uitneembare accu in moest zitten. Iets wat bij de s7 niet het geval is.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.

Grumpy91

• Senior gebruiker
Reactie #954 Gepost op: 27 juni 2016, 13:34:17
We wachten af tot het september is.... Dan weet ik ook meer (denk ik).

Dion

• Senior gebruiker
Reactie #955 Gepost op: 27 juni 2016, 14:33:21
Onlangs hoorde ik vanuit het onderwijs ICT team van de PA dat vanaf oktober MEOS telefoons uitgerold gaan worden onder de studenten. Nieuwe lichtingen krijgen de telefoons dan vanaf de blauwe maand verstrekt. Dit zouden dan gewoon de S5 toestellen zijn.

schuimer

• Surveillant van politie
  • Forum gebruiker
Reactie #956 Gepost op: 27 juni 2016, 14:50:47
Hoe kan het toch in vredesnaam dat de een het over uitrol van de S5 heeft en de ander over de S7? If wishes, were horses....
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Fletwed

• Senior gebruiker
Reactie #957 Gepost op: 27 juni 2016, 15:27:40
Citaat van: Sesamzaadje link=msg=1432434 date=1467024183
Lijkt me ook sterk dat het een s7 wordt. Een van de eisen was dat er een uitneembare accu in moest zitten. Iets wat bij de s7 niet het geval is.

De telefoons die vanaf 2015 op de markt komen (Samsung, iPhone, Sony etc.) hebben allemaal geen uitneembare accu. Wel kan je 'm gewoon aan/uit zetten, of kan er via een reparatie de accu vervangen worden.  In 2013/2014 toen de aanbesteding begon was de technologie heel anders... Snap wel dat het fijn is, een accu eruit kunnen nemen, zodat je 'm kan wisselen. Voor het opladen hoef je het niet te doen ivm powerbanks kan je ze overal opladen.

Wolfs

• HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #958 Gepost op: 27 juni 2016, 18:22:10
Citaat van: Dion link=msg=1432464 date=1467030801
Onlangs hoorde ik vanuit het onderwijs ICT team van de PA dat vanaf oktober MEOS telefoons uitgerold gaan worden onder de studenten. Nieuwe lichtingen krijgen de telefoons dan vanaf de blauwe maand verstrekt. Dit zouden dan gewoon de S5 toestellen zijn.
Klopt, wij, in Amsterdam, hebben onlangs allemaal een mailtje gekregen. :)
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #959 Gepost op: 27 juni 2016, 18:27:54
Citaat van: Dion link=msg=1432464 date=1467030801
Het ICT team van welke PA? :o