ik vind het niet erg hoor, geen eigen telefoon. Die moet je ook weer opnemen in je vrije tijd... En mail die je krijgt, lees je toch ondanks collega's zeggen dit niet te doen. Ik krijg maar 38 uur betaald, dus ik lees mijn mailtjes wel op het werk. Als ze me dringend nodig hebben, (en ik zou niet weten waarom) weten ze me toch wel te bereiken.
Nee hoor, er zit gewoon een uitknop op als je geen piket oid hebt.
Dat vind ik zelf niet zo heel vreemd. Als student ben je nog niet volledig inzetbaar voor het korps en ben je bijna de helft van het jaar nog op de academie. Dan betaald het korps 12 maanden voor een abonnement waar de student eigenlijk maar 6 maanden gebruik maakt van de telefoon. Zonde geld dus. Wat ik daar in tegen wel vreemd vind is dat er op de politieacademie (Amsterdam) geen mogelijkheden zijn om te bellen met het korps.
Weetje wat pas zonde geld is. Een Nokia krijgen, splinternieuw geen krasje te zien en vervolgens na 2(!!) maanden deze telefoon inruilen voor een blackberry. Nokia wordt in een grote doos gemieterd ter vernietiging te samen met tientallen andere gloednieuwe Nokia's.
Daarnaast werkt bijna elk korps met de regeling dat op een vrije academiedag er in het korps gewerkt moet worden en ben ik op school ook regelmatig nog praktijkzaken aan het doen. Dus dat zonde geld vind ik behoorlijk meevallen. Ik denk dan ook dat een Blackberry vanaf Q8 een goede toevoeging is.