Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 435699 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

Senior GGP

  • Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Back the Blue
Reactie #410 Gepost op: 21 mei 2014, 22:06:04
Als het alsnog de BB gaat worden ... Zo stom zullen ze toch niet zijn?


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #411 Gepost op: 21 mei 2014, 22:16:41
Ik hoop het niet, want niet elke agent heeft van die kleine fijne vingertjes waarmee ze niet alle toetsen tegelijk induwen of van die scherpe geweldige haviksogen dat ze een mini schermpje kunnen zien/lezen
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #412 Gepost op: 21 mei 2014, 23:31:06
blackberry is op sterven na dood....nee dus.


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #413 Gepost op: 21 mei 2014, 23:58:56
Blackherrie komt in heel het MEOS2 verhaal nergens meer voor..


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #414 Gepost op: 22 mei 2014, 00:01:48
Citaat van: Maarten ZWB link=msg=1269520 date=1400702380
Ik zie dat AndroidPlanet.nl ook meeleest...

http://www.androidplanet.nl/97736/galaxy-s5-diensttelefoon-politie/#utm_campaign=twitter&utm_medium=twitter&utm_source=twitter
En het is nu ook landelijk bekend  ;)

'Nederlandse politie verruilt Blackberry voor Galaxy S5'
De Nederlandse politie gaat 35.000 Galaxy S5-toestellen kopen. Dat meldt de website androidplanet.nl op basis van een bron binnen de politie die anoniem wil blijven.

Volgens deze bron stapt de politie dus over van een Blackberry naar een Samsung-toestel. De Galaxy S5 zou al door diverse eenheden worden getest, waaronder die in Amsterdam en Limburg.

De smartphone moet administratieve taken van agenten versnellen en vereenvoudigen.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #415 Gepost op: 22 mei 2014, 00:07:54
Citaat
zo meldt een anonieme bron binnen de politie aan AndroidPlanet. Volgens de bron zijn er al 35.000 toestellen besteld


Jaja, anonieme bron... Om het verhaal een beetje smeuïg te maken zeker... Waarschijnlijk hebben ze gewoon hier mee zitten lezen :-)


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #416 Gepost op: 22 mei 2014, 00:08:51
Mooi! Volgens mij miste de BB ook meerdere functies die op de S5 al zitten of komen (fingerprintreader voor ID check of ermee ontgrendelen o.a.) En accuduur was ook niet denderend van de BB
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #417 Gepost op: 22 mei 2014, 00:11:08
Zou de vingerafdrukscanner zo goed wezen dat dit hier eenvoudig mee kan? Of moet je eerst een paar keer de vinger van de VE er langs halen?

Wel handig. Kunnen al die dure storingsgevoelige Progis zuilen ook weer weg


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #418 Gepost op: 22 mei 2014, 00:16:52
Citaat van: EvEs link=msg=1269584 date=1400710268
Zou de vingerafdrukscanner zo goed wezen dat dit hier eenvoudig mee kan? Of moet je eerst een paar keer de vinger van de VE er langs halen?

Wel handig. Kunnen al die dure storingsgevoelige Progis zuilen ook weer weg

Om te ontgrendelen werkt deze prima zolang je maar niet te vlug je vinger erover haalt. Gewoon rustig je vinger erover halen en hij doet het prima. Herkent ook goed wanneer het niet een juiste vinger is (je kan meerdere instellen, dacht max. 4). Ik krijg de telefoon van mijn vader niet ontgrendeld :P
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #419 Gepost op: 22 mei 2014, 10:10:50
Citaat van: EvEs link=msg=1269584 date=1400710268
Zou de vingerafdrukscanner zo goed wezen dat dit hier eenvoudig mee kan? Of moet je eerst een paar keer de vinger van de VE er langs halen?

Wel handig. Kunnen al die dure storingsgevoelige Progis zuilen ook weer weg

Ik denk dat de vingerafdruk scanner wordt ter beveiliging, dus om de telefoon mee te ontgrendelen. We zullen geen vingers van verdachtes ermee gaan afnamen á la Progis.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.