Aangifte tegen medewerker arrestatieteam niet mogelijk? #nt

Auteur Topic: Aangifte tegen medewerker arrestatieteam niet mogelijk? #nt  (gelezen 19541 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #70 Gepost op: 12 juli 2012, 22:43:15
Ben ik met je eens, maar eerlijkheidshalve moet ik toch zeggen dat de gasten van het AT geen gewone dienders zijn en ook niet zomaar komen en al helemaal niet onherkenbaar zijn. Ik wil hiermee niet goedpraten dat ze zomaar een tik uitdelen maar begrijpen doe ik het zeker.

Je kunt dat ook omdraaien. De selectie eisen zijn zwaar. Maar een klein gedeelte van de dienders die er solliciteren komt er door heen. De opleiding is zwaar en veeleisend. Is het dan niet juist zo dat deze mannen ten aller tijden de rust en kalmte horen te bewaren?


EHV-ertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #71 Gepost op: 12 juli 2012, 23:34:36
Misschien eens mensen hun werk laten doen en niet meteen foto's maken? Als ik voor de klas sta, dan word ik ook niet gefotografeerd door persmuskieten die heel graag journalist willen spelen. Negen van de tien keer gaat het bij zoiets om een scholier van 16-18 die plaatjes schiet van zo'n actie. Komop... Persfotograaf? Laat die mensen lekker met rust. ::)


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #72 Gepost op: 13 juli 2012, 01:52:19
Iemand van het AT heeft te maken met de zelfde wetboeken als ik als gewone diender. Dus ik heb geen idee waar je de andere spelregels vandaan wil halen.
Uit de praktische invulling lijkt me. Zelfde wetboek, zeker, maar toch ook heel andere omstandigheden die een andere interpretatie deels rechtvaardigen.
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #73 Gepost op: 13 juli 2012, 18:27:40
Is het dan niet juist zo dat deze mannen ten aller tijden de rust en kalmte horen te bewaren?

Een beetje ambtelijk kwaad zijn en een beetje ambtelijk schreeuwen werkt ook vaak wel hoor... :P