GRIP 2 Zeer grote compagnie brand (kringloopwinkel) Lamoraalweg - Egmond aan den Hoef 18-07-2012

Auteur Topic: GRIP 2 Zeer grote compagnie brand (kringloopwinkel) Lamoraalweg - Egmond aan den Hoef 18-07-2012  (gelezen 39314 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
en zoals eerder gemeld de HRN848 is ook ter plaatse geweest


PingPong

  • Reanimatie / AED Bediener
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,920
  • Burgerhulpverlener Harlingen e.o.
    • Scannernet
p2kflex
18:28:49 19-07-12GROUP-1Prio 2 LAMORAALWEG 51 EGMOND AAN DEN HOEF Nablussen BGN749
0201275BRW Bergen (Egmond aan Zee) (Blusploeg 1)
0201285BRW Bergen (Egmond aan Zee) (Lichtkrant)
0201289BRW Bergen (Lichtkrant Gemeente)
0202997BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (GMS Koppelcode)
0202999BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Monitorcode)
Harlingen, wereldstad! <3


sneaky pete

  • Brandmeester
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 226
Hennep kwekerij in kringloopwinkel volgens amoureus
Zie amoureus media en politie nhn op twitter
ANNA


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Hennepplantage in pand uitgebrande kringloopwinkel Egmond aan den Hoef
In het pand op een bedrijfsterrein in Egmond aan den Hoef waar dinsdagavond een grote brand woedde zijn resten van een hennepplantage aangetroffen.

De politie heeft op donderdagavond een 41-jarige man uit Egmond aan Zee aangehouden op verdenking van het bezit van de hennepplantage.

In het betreffende pand, waar een kringloopwinkel is gevestigd, woedde dinsdagavond een brand. De politie zoekt nog naar de oorzaak van de brand.

Bron: http://www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek/alkmaar/article16826653.ece/Hennepplantage-in-pand-uitgebrande-kringloopwinkel-Egmond-aan-den-Hoef?lref=vptop
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Alexander

  • Brandweer - integrale veiligheid - EHBO - BHV - adviseur - docent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
    • Blog
Als de brand in de hennepkwekerij is ontstaan dan is het erg triest voor alle gedupeerden.

Blijkt maar weer dat hoe goed je ook zelf aan brandpreventie doet en veilig werkt het risico dus bij je buren kan liggen. En daar heb je geen controle of grip op.
Ik reageer op persoonlijke titel. Mijn vragen en/of opmerkingen zijn geen kritiek maar ik ben hooguit open en direct. Daarnaast altijd op zoek naar le


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Als de brand in de hennepkwekerij is ontstaan dan is het erg triest voor alle gedupeerden.

Blijkt maar weer dat hoe goed je ook zelf aan brandpreventie doet en veilig werkt het risico dus bij je buren kan liggen. En daar heb je geen controle of grip op.

Ik heb in het verleden eens gelezen dat het KLPD een speciaal (model) snuffelvliegtuigje had voor het opsporen van dit soort activiteiten. Ik meen ook dat het wel succesvol is ingezet,maar lees er tegenwoordig niet veel meer over.


Vigilant

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 830
Ik heb in het verleden eens gelezen dat het KLPD een speciaal (model) snuffelvliegtuigje had voor het opsporen van dit soort activiteiten. Ik meen ook dat het wel succesvol is ingezet,maar lees er tegenwoordig niet veel meer over.

Hier in Belgie gebruikt men gewoon de politieheli en zijn infraroodcamera.


Kesu

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
p2kflex
14:13:54 20-07-12GROUP-1Prio 2 LAMORAALWEG 51 EGMOND AAN DEN HOEF Nablussen BGN749
0201266BRW Bergen (Egmond aan Zee) (Springbemanning)
0201285BRW Bergen (Egmond aan Zee) (Lichtkrant)
0201286BRW Bergen (Egmond binnen) (Lichtkrant)
0201289BRW Bergen (Lichtkrant Gemeente)
0201295BRW Bergen (Egmond) (Kazernealarm)
p2kflex
14:28:11 20-07-12GROUP-1Prio 2 LAMORAALWEG 51 EGMOND AAN DEN HOEF Nablussen AMR751
0200172BRW Alkmaar (Dynamische afsluiting Frieseweg)
0201062BRW Alkmaar (Centrum) (HW ploeg beroeps)
0201088BRW Alkmaar (Centrum) (Lichtkrant)
0201089BRW Alkmaar (Monitorcode Gemeente)


free3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 447
Vraagje,

waarom zetten ze niet gelijk arrestantenbusjes bij zulke branden, de gene die dan ruzie maken met agenten,omdat ze der niet dicht bij mogen komen(en niet kunnen bewijzen dat ze daar iets te zoeken hebben). Gelijk in de bus, arresteren met de reden, niet opvolgen van de orders van politie.
Dan leer je het het snelst af. Peleton ME er bij de voor relschoppers. Opruimen die gasten.

Die gasten willen toch ook de dat de brw de ruimte krijgt als bij hun de boel in de fik staat. Of denk ik nu zo moeilijk?

dat had te maken met de kosten! Bron: een politieagent....
hoofdbrandwacht/chauffeur rode kruis alkmaar ehbo met AED-bedienaar


free3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 447
Het valt me op dat ze erg snel gestart zijn met het slopen van de puinhopen, normaal zit hier enige tijd tussen. Kan de sloop al, je zou toch denken dat de politie eerst een sporenonderzoek wil uitvoeren.
je zult al slopende en afvoerende voort de panden door moeten om goed te kunnen afblussen.
je zult je dus zeg maar een weg door het afgebrande gedeelte door moeten werken om ergens te komen.

greetz free
hoofdbrandwacht/chauffeur rode kruis alkmaar ehbo met AED-bedienaar