Zichtbaarheid van signalering op voorrangsvoertuigen

Auteur Topic: Zichtbaarheid van signalering op voorrangsvoertuigen  (gelezen 60680 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gast

  • Gast
Reactie #90 Gepost op: 13 februari 2014, 22:17:09
Heb ik al eens voorgesteld maar daarop kreeg ik zo'n bak aan commentaar over me heen  0098  0098 Niemand wil van zijn knipperende bordje POTS EITILOP af  >:D >:D


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #91 Gepost op: 13 februari 2014, 22:25:56
Pots eitilop is zoooo 1994


Gast

  • Gast
Reactie #92 Gepost op: 13 februari 2014, 22:27:36
Citaat van: EvEs link=msg=1244009 date=1392326756
Pots eitilop is zoooo 1994

Wat?  How about zoooo 1980!!
Aerodynic 24SHSP17


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #93 Gepost op: 13 februari 2014, 22:42:19
Citaat van: Caprice 9C1 link=msg=1244011 date=1392326856
Wat?  How about zoooo 1980!!
Aerodynic 24SHSP17

Die heb ik ook, ik heb van 4 stopborden, 2 volledig werkende kunnen maken, en heb nu nog een half stopbord aan reserve gloeilampjes over 8) dat was een leuke soldeerklus.

Het genoemde jaartal was willekeurig


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #94 Gepost op: 13 februari 2014, 22:52:46
Tataaa!



Op zich voldoet dit helemaal aan de eis van tegenwoordig! 't geeft niet teveel licht, heeft maar 2 blauwe lampjes, invoeren zou ik zeggen! ;D


Gast

  • Gast
Reactie #95 Gepost op: 13 februari 2014, 22:54:56
En de draaiers staan nog gesynchroniseerd links/rechts ook.... ik zou ze graag weer op een dak zien staan EN horen  098uo


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,364
Reactie #96 Gepost op: 15 februari 2014, 16:33:53
En op de grotere voertuigen weer een Fedsig Twinsonic met dat unieke flitspatroon; valt m.i. nog steeds het beste op!