Wat ik alleen niet snap, waarom zou je dit m.b.v. een auto uit willen voeren? Met alle risico's van dien...
Je bent ten slotte VKR. Dan kan je toch gewoon, met gebruikmaking van je bevoegdheden, het verkeer tijdelijk stilzetten d.m.v. een stopteken zodat het bord veilig en netjes omgedraaid kan worden en de accu's geplaatst kunnen worden?
Bij het opruimen van de kramen/rijden met de heftruck geld m.i. hetzelfde. Als het gevaarlijk en/of onwenselijk is als er zich normaal verkeer op hetzelfde wegvak bevind als de werkzaamheden/de heftruck, dan zou m.i. de weg tijdelijk worden afgesloten of het verkeer worden stilgezet. Het laatste kan ook weer prima met het stopteken gegeven door de VKR, staande op de weg met z'n herkenbare kleding. Waarom zou je hier een voertuig met amber signalering voor gebruiken?
Persoonlijk snap ik niet zo goed wat VKR's met signalering zouden moeten, uitgezonderd tijdens het in- en uitrijden van een werkvak waar dit verplicht is. Bij alle andere werkzaamheden: Voertuig netjes parkeren en vervolgens hesje aan en je positie innemen en "zwaaien" maar.
Bovenstaande op basis van mijn eigen ervaring als weggebruiker en beperkte ervaring als VKR tijdens een hardloopevenement in eigen woonplaats.