Advocaat van de duivel (bedoeld om helderheid te krijgen): Hoe moet ik als weggebruiker weten dat ik gehouden ben aan het volgen van aanwijzingen middels een verlicht transparant op een voertuig wat geen politie-voertuig is. Ik zie een geel busje met wat strepen, twee Franse woorden die ik niet ken, wat oranje zwaailichten en wat oranje knipperende lampen die heel ééntonig van rechts naar links knipperen. Geen idéé wat voor aanwijzing er gegeven wordt met wat oranje gedoe op een geel busje.
Als Nederlanders zullen we zeggen met een goed boeren verstand moet het lukken, Maar ja, Duitsers, Engelse... Snappen die de tekst wel? Duitsers zijn al eigenwijs als je ze probeert Engels te laten praten... Dus ik vrees het ergste, De Belgen en Fransen die zullen het vast snappen
[advo vd d modus]
Maar daarin tegen, Wij hebben als Nederlanders VERKEERSREGELAAR op de auto staan of VKRC... WTF moet dat betekenen? Daar heeft Traffic Support weer netjes in het Engels op gereageerd, dat zou als voertaal zijnde begrijpbaar zijn...
Duitsers, Fransen, etc (op de Belgen na dan... die zullen het dan weer wel snappen) die snappen het niet..