Verkeersregelaars mogen geen amber verlichting voeren

Auteur Topic: Verkeersregelaars mogen geen amber verlichting voeren  (gelezen 75520 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

VKRC

• Senior gebruiker
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #30 Gepost op: 19 juli 2012, 01:01:02
Citaat
Stelletje ongelooflijke prutsers zijn het, bah
Zeg Kaasje, laten we de discussie even netjes houden aub.
Dat jij het niet met ons beleid eens bent maakt ons nog geen "prutsers".
Als dit jouw instelling is als jij straks bij de Politie zit ga je er niet lang werken ben ik bang.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat

VKRC

• Senior gebruiker
Reactie #31 Gepost op: 19 juli 2012, 01:02:39
Hoi Maxx,
Ik ken de wet en weet inderdaad tot hoever ik daarin van de wetgever mag gaan.
Wij lopen wat voor op het huidige VR waardoor de agenten op straat wat extra informatie nodig hebben, daar is toch op zich niets mis mee?
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #32 Gepost op: 19 juli 2012, 01:04:52
Zeg Kaasje, laten we de discussie even netjes houden aub.
Dat jij het niet met ons beleid eens bent maakt ons nog geen "prutsers".
Als dit jouw instelling is als jij straks bij de Politie zit ga je er niet lang werken ben ik bang.

Je gooit je eigen glazen in en die van de mensen met wie je samenwerkt in het blauw, wat is daar niet prutsen aan? Je begeeft je op glad ijs, ijs waar je je niet op wil begeven. Zijn ambulances knal geel omdat het zo mooi is? Het gaat niet om mooi, het gaat om wat opvalt.

En zover ik weet ben ik gewoon een burger en daarnaast heeft een ieder in dit land recht op meningsuiting en zolang ik (in de toekomst) geen informatie verkeerd gebruik of uit de naam van het blauw mijn mening ga verkondigen mag ik dit gewoon vinden.
Hobby Bobby eenheid Den Haag

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #33 Gepost op: 19 juli 2012, 01:06:28
Hoi Maxx,
Ik ken de wet en weet inderdaad tot hoever ik daarin van de wetgever mag gaan.
Wij lopen wat voor op het huidige VR waardoor de agenten op straat wat extra informatie nodig hebben, daar is toch op zich niets mis mee?

Verklaar je nader want ik snap je laatste zin niet helemaal. VR = verkeersregelaar? En extra informatie?  :)

VKRC

• Senior gebruiker
Reactie #34 Gepost op: 19 juli 2012, 01:07:51
RV bedoel ik :-) Reglement Voertuigen

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #35 Gepost op: 19 juli 2012, 01:09:03

Foto van de eigen website... Ik zie hier gewoon Smartjes met een blauwe lichtbalk (een blauwe toplens). Dat is in mijn ogen inderdaad fout en onwenselijk. Wat is de meerwaarde van een blauwe toplens op een amber lichtbalk?

@Jerommeke en Kaasje
Het verhaal over blauwe lichtbalk is al gevoerd in het citaat van Maxx wat ik nog een keer hieronder voor je zal plaatsen.
Heel misschien is het verstandig om in dat onderwerp daarover verder te gaan aangezien het in dit onderwerp over AMBER gaat.
Dus als we allemaal het hier over AMBER kunnen houden dan wordt het niet zo'n ongewenste puinzooi.

Nop, het OM heeft anders beoordeeld nadat een collega uit Almere een kentekenbewijs van zo'n Smartje had ingevorderd.
Het mag, maar VRKC heeft de rand van de wet opgezocht. Documentatie hierover staat op het intranet van Flevoland.
Discussie is te lezen in dit topic: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=60034.80
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

VKRC

• Senior gebruiker
Reactie #36 Gepost op: 19 juli 2012, 01:10:06
Citaat
Het gaat niet om mooi, het gaat om wat opvalt
En wij hebben gekozen voor wat mooi is en opvalt.
Wij zijn een commerciële firma welke marketingtechnisch, functionaliteit en werkzaamheid moeten combineren.
Als jij deze manier niet juist vind is dat jouw goed recht om dit te vinden, net als het ons goed recht is ons te profileren zoals wij dit wensen.

Koekerdt

• Forum gebruiker
Reactie #37 Gepost op: 19 juli 2012, 01:16:03
Laten we die discussie in het (2 keer) eerder genoemde topic laten.

Ik denk dat de titel van deze topic een klein beetje uit het verband is gerukt omdat het probleem is ontstaan doordat de balk er blauw uitziet voor het blote oog, omdat dienders het daar niet mee eens waren hebben ze iets gezocht om het onder te laten vallen.

Maar goed, hoe ga je het oplossen? De hele wagens gewoon opnieuw laten keuren bij een RDW keuringsstation? of eerst de balk er af en daarna pas keuren? of de invordering aanvechten?
Vers afgestudeerd Integraal Veiligheidskunde Veiligheidscoördinator op verschillende evenementen Geïnteresseerde in alle andere vormen van veiligheid

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #38 Gepost op: 19 juli 2012, 01:17:28
net als het ons goed recht is ons te profileren zoals wij dit wensen.
En daarom vind ik dit dus prutsers, zoals ik al vaker heb aangegeven heb ik veel bewondering voor professionele VKR die hun werk serieus nemen, maar dit is gewoon zielig. Bezoek dan gewoon lekker kombijdepolitie.nl i.p.v. een beetje de wannabee uitgangen  O0
Hobby Bobby eenheid Den Haag

VKRC

• Senior gebruiker
Reactie #39 Gepost op: 19 juli 2012, 01:23:52
Kaasje, ik (of wij) hebben geen ambitie om bij de Politie te werken, maar bedankt voor de Tip.