Verkeersregelaars mogen geen amber verlichting voeren

Auteur Topic: Verkeersregelaars mogen geen amber verlichting voeren  (gelezen 74490 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #100 Gepost op: 30 juli 2012, 18:16:04
Even een hele andere vraag, liggen er in jouw voertuig geen:



ontheffingen?

Want dan heb je vrijstelling van het reglement voertuigen en gaat de hele toko niet op.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #101 Gepost op: 30 juli 2012, 19:48:46
Eh, toevallig hebben wij die wel  O0
Maar ik heb tot op heden geen PV gehad voor Amber...dus ik wacht nog even tot ik die krijg en dan de gang naar de rechter maar maken  998765
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Reactie #102 Gepost op: 30 juli 2012, 20:35:31
Eh, toevallig hebben wij die wel  O0
Maar ik heb tot op heden geen PV gehad voor Amber...dus ik wacht nog even tot ik die krijg en dan de gang naar de rechter maar maken  998765
Als ge vrijstelling hebt hoeft ge toch geen PV te verwachten, tenzij ge bij de bakker broodjes gaat halen.. ::)


Gast

  • Gast
Reactie #103 Gepost op: 30 juli 2012, 20:37:47
Een vrijstelling op het RVV is geen vrijstelling voor het Reglement Voertuigen, Piet  ^-^


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #104 Gepost op: 30 juli 2012, 21:36:37
Een vrijstelling op het RVV is geen vrijstelling voor het Reglement Voertuigen, Piet  ^-^

deze is voor het RVV en het Reglement Voertuigen Caprice.... daarom kwam ik er mee. Ik las hem namelijk vanmiddag even door toen ik ff tien minuten moest wachten.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Gast

  • Gast
Reactie #105 Gepost op: 30 juli 2012, 21:38:43
Sjees, mijn tweede domme opmerking vandaag.. ik hou mijn smoel maar eens verder, te weinig slaap, teveel gewerkt. My appologies.


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #106 Gepost op: 11 augustus 2012, 20:10:51
Eh, toevallig hebben wij die wel  O0
Maar ik heb tot op heden geen PV gehad voor Amber...dus ik wacht nog even tot ik die krijg en dan de gang naar de rechter maar maken  998765

effe wat anders heb jij die voor heel NL dan de vrijstellingen VKRC of gebieds gebonden???
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #107 Gepost op: 11 augustus 2012, 20:20:02
Nederland
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #108 Gepost op: 11 augustus 2012, 20:51:27
Nederland

één tip zorg dat die vrijstelling goed geregeld is dan zal het via VCNL gegaan zijn en ontheffingen heb je waarschijnlijk niet voor autosnelwegen?? zoals over de vluchtstrook rijden bedoel ik voornamelijk want die fout maken vele aannemers en wij handhaven daar wel op
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #109 Gepost op: 11 augustus 2012, 21:01:26
één tip zorg dat die vrijstelling goed geregeld is dan zal het via VCNL gegaan zijn en ontheffingen heb je waarschijnlijk niet voor autosnelwegen?? zoals over de vluchtstrook rijden bedoel ik voornamelijk want die fout maken vele aannemers en wij handhaven daar wel op

Als het de bovengenoemde ontheffing is, mag je ook over vluchtstroken onderweg naar je eigen werken/afzettingen. Tevens gelt de ontheffing ook voor onderliggend wegennet staat in de uitleg. Ik heb mij toen door dhr. Zwart laten uitleggen dat dit zo is geregeld om het een en ander betaalbaar te houden voor iedereen. De kosten voor het veranderen van voertuigen of het aanpassen zodat het makkelijk veranderd kan worden rijzen anders de pan uit.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.