C2000 groningen (cpa)

Auteur Topic: C2000 groningen (cpa)  (gelezen 5488 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #10 Gepost op: 3 maart 2005, 08:43:42
Het verbaast mij dat het kwartje bij meerdere mensen niet blijkt te vallen. Als hij op 09-02 op dit forum beweert dat C2000 een vervelend systeem is, dan is dat naar mijn bescheiden rekenkunsten welgeteld 1 dag later. Dat de opmerking over die ene dag pas enige weken later wordt gemaakt verandert volgens mij niets aan de tijdspanne tussen de ingebruikname op 08-02 en het 'klagen' op 09-02.

Een simpele rekensom die naar mijn idee weinig aanvullende argumenten zou moeten behoeven :)

Groeten, Peter.


En als hij zich nou na die ene dag enthousiast had uitgelaten over C2000, had je hem dan ook dom gevonden?

Henk


Ambuman

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 3 maart 2005, 11:30:43
Toch wel met Peter (H) eens.
Na 1 dag roepen dat het niets is, is niet het slimste wat je kunt doen. Zelfde als na 1 dag roepen dat het helemaal geweldig is en dat het niet beter kan.
De reactie van Peter (v D) komt over als iemand die moeite heeft met veranderingen.
Het "vroeguh"-syndroom.
Maar hij zal misschien nog wel ervaren dat het allemaal best meevalt met C2000.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #12 Gepost op: 3 maart 2005, 13:16:21
Jawel, maar het is geen persoonlijke aanval op Peter Hunt wat een persoonlijke intelligentie classificatie door hèm zou rechtvaardigen. Het is slechts een mening, en meningen zijn nooit dom, ook niet als je het er niet mee eens bent. "Je bent het niet met me eens dus oh wat ben je dom" is een zwaktebod. Ik heb ook wel eens gedacht "wat een stomme redenering!" waarbij ik het achteraf gezien toch bij het verkeerde eind had. Nou zou dat Peter niet snel gebeuren, maar toch vind ik dit gedrag niet op dit forum passen ook al heb je gelijk. of  dit forum moet alleen voor zich hoog begaafde wetenschappers voelers zijn die uitleggen aan de domme rest hoe het in elkaar steekt.


Henk


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #13 Gepost op: 3 maart 2005, 15:48:25
Jawel, maar het is geen persoonlijke aanval op Peter Hunt wat een persoonlijke intelligentie classificatie door hèm zou rechtvaardigen. Het is slechts een mening, en meningen zijn nooit dom, ook niet als je het er niet mee eens bent. "Je bent het niet met me eens dus oh wat ben je dom" is een zwaktebod. Ik heb ook wel eens gedacht "wat een stomme redenering!" waarbij ik het achteraf gezien toch bij het verkeerde eind had. Nou zou dat Peter niet snel gebeuren, maar toch vind ik dit gedrag niet op dit forum passen ook al heb je gelijk. of  dit forum moet alleen voor zich hoog begaafde wetenschappers voelers zijn die uitleggen aan de domme rest hoe het in elkaar steekt.

Je vat het dusdanig hoog op dat het volgens mij weinig zin heeft om mijn woorden te gaan verdedigen, hetzij uit te leggen. Misschien moet je het draadje eens opnieuw lezen na een minder zware dag, misschien vallen de woorden dan ook wat minder zwaar...

Groeten, Peter.


Target77

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 4 maart 2005, 05:43:50
En dan gaan we nu weer verder met deze topic.......  ;)