ernstig ongeval A15

Auteur Topic: ernstig ongeval A15  (gelezen 4077 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #10 Gepost op: 4 maart 2005, 16:23:42
Wat heet vreemd, als er veel gewonden zijn die binnen redelijke tijd kunnen worden afgevoerd, komt het SIGMA-team (ik noem het maar weer eens) als mosterd na de maaltijd. Je zit nou eenmaal met je opkomsttijd. :-X


firemanr

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 4 maart 2005, 18:03:07
Was net met beelden op RTL 4, indrukwekkend, vooral die reanimatie op de weg. :-\


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #12 Gepost op: 4 maart 2005, 19:06:58
Wat heet vreemd, als er veel gewonden zijn die binnen redelijke tijd kunnen worden afgevoerd, komt het SIGMA-team (ik noem het maar weer eens) als mosterd na de maaltijd. Je zit nou eenmaal met je opkomsttijd. :-X
inderdaad,als je al een half uur opkomsttijd hebt en dan nog eens naar plaats ongeval moet gaan.Tsja,dan is het vervoer van slachtoffers richting ziekenhuizen al flink op gang.
verder speelt tijd bij snelwegincidenten steeds meer een grote rol,men wil steeds sneller de rijbaan weer vrij hebben


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 4 maart 2005, 22:09:56
www.mediatv.nl

Eveneens enkele foto's ;)


brw_sluis

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 5 maart 2005, 17:27:20
Was net met beelden op RTL 4, indrukwekkend, vooral die reanimatie op de weg. :-\
ja dat heb ik ook gezien, best wel erg voor de familie van die mensen


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #15 Gepost op: 5 maart 2005, 19:55:10
Ik heb het niet gezien maar ik neem aan dat het deze is http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/video/ en dan Ongelukken op de A15.

Daar maken ze wel een foutje in de verslaggeving
Citaat
Mensen die van achter aangereden zijn krijgen een whiplash aangemeten door de ziekebroeders
::) ::) :P