Er is maar 1 antwoord: JA! Iemand die in een opvallende auto rijdt weet dat hij/zij op de foto gezet kan worden en aandacht krijgt. Wil je dit niet, haal dan de stickers en kerstverlichting maar van je auto
Lezen is niet je sterkste kant. Probeer het nog eens, selectief lezen is lastig voor je kennelijk. Het stukje betreffende het TOPIC waarin mijn foto geplaatst is is waar ik een probleem mee HAD, níet het feit dat mensen mijn auto op de foto zetten. Bovendien, dat mag jij wel vinden maar jouw mening is niet allesgeldend laat staan universeel om maar niet te zeggen de mijne!
Ik snap je probleem niet
Dat geeft niet dat je iets niet snapt, alleen beweer jij dat ik een probleem heb, ik niet. Daarnaast vraag ik je ook niet om het vermogen op te brengen om iets te willen snappen.
door het plaatsen van deze foto gaan mensen echt niet denken dat je betrokken bent bij deze zaak. Mensen weten ook wel dat dit een stockphoto is Mensen zien bij dit bericht een Amerikaanse politiewagen en that's it. Het zal de meeste mensen echt niet opvallen dat er een NL's kenteken op de auto zit.
Nogmaals, denk jij voor "de meeste mensen" te kunnen spreken? Waar haal jij het idee vandaan dat jij wel weet wat de mening van "de mensen" is, hoe haal jij het in je hoofd dat jij kunt bepalen voor "de mensen" wat ze denken, wat ze vinden, wat ze wsel of niet zal opvallen? Alleen al het feit dat er meerdere mensen het opgevallen is DAT er een NL kenteken op zat ondermijnt jouw gehele "de mensen zal het echt niet opvallen" stelling. Jammer joh, probeer het nog eens.
En wat ik hierboven al schreef, wil je geen aandacht, ga dan niet in zo'n auto rondrijden...
Zal ik dat even lekker zelf bepalen?
Sinds wanneer ben jij moderator?
Je hebt toch echt een leesprobleem hoor, laat je ogen eens nakijken. Waar zie jij staan dat ik moderator ben? Ik niet, iemand anders jongens? Kan iemand Kesu met de leesbril erop wijzen dat er nergens bij mij moderator staat?
Sinds wanneer is er een moderator voor nodig om een topic back-on-topic te krijgen? Of ben jij van de stempel "alleen als een moderator het me zegt doe ik het"?
Laat ik het anders stellen: Sinds wanneer denk jij off-topic te mogen blijven gaan?