0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.
Dienst: Nationale Politie Eenheid: Regionale Eenheid RotterdamAfdeling/Buro: Divisie Uitvoeringsondersteuning - BCCBSoort voertuig: ME-voertuigMerk: Mercedes BenzType: Sprinter 315 CDIKenteken: 60-VKV-5Wagennummer: 1Roepnummer: n.v.t.Bouwjaar: 2008In dienst sinds: 19-03-2008Bijzonderheden: n.v.t. Dienst: Nationale Politie Eenheid: Regionale Eenheid RotterdamAfdeling/Buro: Divisie Uitvoeringsondersteuning - BCCBSoort voertuig: ME-voertuigMerk: Mercedes BenzType: Sprinter 315 CDIKenteken: 61-VKV-5Wagennummer: 2Roepnummer: n.v.t.Bouwjaar: 2008In dienst sinds: 19-03-2008Bijzonderheden: n.v.t. Grtz,Marcel
Kennelijk is de ME niet <<waakzaam & dienstbaar>>
Dienst: Nationale Politie Eenheid: Regionale Eenheid Zeeland - West-BrabantAfdeling/Buro: ?Soort voertuig: arrestantenvoertuigMerk: Mercedes BenzType: Sprinter 315 CDIKenteken: 21-JSB-1Wagennummer: n.v.t.Roepnummer: n.v.t.Bouwjaar: 2009In dienst sinds: 04-08-2009Bijzonderheden: n.v.t.
Dienst: Nationale politieAfdeling: ?District: ?Soort voertuig: ArrestantenbusMerk & type: Mercedes 315CDI SprinterKenteken: 09-VZR-1Bijzonderheden: Secundaire striping
Dienst: Nationale politieEenheid: Oost NederlandDistrict: TwenteSoort voertuig: ME-voertuigMerk & type: Mercedes SprinterKenteken: 19-ZRP-3Bijzonderheden: Voorzien van striping, broertje van de 06-ZRP-3.
Grappig, een flex-ME voertuig met een roepnummer dat bij de oude "harde" ME hoort. Als dat bordje met B20 daar tenminste voor staat.
Bijzonderheden: ik zag hierboven de BL-RH-35 met hetzelfde traliewerk onder de rechterkoplamp. Wie weet wat daar achter zit?
Maar één van Amsterdammers op het forum kan ons vast het juiste antwoord geven.
Daar zit de sirenespeaker achter