Wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen, dat er zo maar wat wordt gedaan tijdens het geven van een cursus of opleiding. Ik weet niet waar jij dan je opleiding heb gekregen, maar een opleiding wordt altijd regionaal gegeven. En dan is het onvermijdelijk dat je een cursus krijgt van iemand van je eigen korps. Mijn ervaring met de personen waar ik mijn curssusen van heb gekregen alleen maar positief zijn. Ze worden regionaal opgeleid, dus deze personen die een cursus geven weten dus wat van hem of haar wordt verwacht.
Dus van de jou genoemde vriendjespolitiek lijkt me nogal vreemd, bij ons in de regio is dat niet aan de orde.
Zoals jij vertelt hoe je tegenwoordig een examen kan maken dat getuigt ervan dat jij dit ook zo doet.
Jammer!!
Fireman,
Als je nu eens begint met eerst het verhaal te lezen dan ben je misschien al een stapje verder!
Ook hier worden de opleidingen regionaal gegeven en hoef ik zeker geen les te krijgen van iemand uit mijn eigen korps. Dit is ook niet goed.
Maar zet wel iemand voor de klas die inieder geval ervaring heeft en WEET waar hij over praat en niet er een zelf gemaakt verhaal van maken. En JA als je niet beter weet
zul je inderdaad alles makkelijk aannemen en is het een goed en mooi verhaal wat er verteld word!
Een regionaal opleidingsburo waarvan iemand de cursussen moet plannen die een partner heeft die instructuer is en waarvan ik de evaluatieformulieren meerdere keren gezien heb en deze waren echt niet mis!!!!! toch weer ieder jaar dezelfde cursus toegewezen krijgt.
Of een instructeur die instructeur mag geven en ja dat hij nu toevallig bij de regio werkt en hier helaam niets van maakt ja dat is natuurlijk gewoon toeval..... Kom op en ga nu niet denken dat het bij jullie in de regio anders is als hier. Tuurlijk er zitten best goede instructeurs bij en ja alsje deze nu getroffen hebt bij die ene cursus die je misschien gevolgd hebt heb je geluk gehad!
Ik moet zeggen dat ik het erg knap van je vind om te oordelen hoe ik mij op een examen voorbereid! het enige wat ik aangeef is dat het als je wilt een lachertje is hoe je een examen kunt halen! maar als jij een niet hoger iq hebt om dit te snappen dan heb je zelf een probleem!